今日早上起左身之後就做左d功課~ then 食左lunch之後就去漁人碼頭~ 見到條超長ge 隊之後就走左la~ then 陪個friend 去睇下衫~ 晚上成班friend出來食dinner~ then 又去漁人~~因為冇place可去~~ 入去會場逛左個圈~ 冇咩野睇~~ then 最後去左噴水池倒數~
星期六晚去左睇歌唱比賽ge 初賽~ 有同學去參賽~ 有71人參賽~ but 佢係第63個~ then 又見到化學小姐~ 佢又來唱~ 佢係第70個~ so 我就又頭睇到尾~ 睇左3個中~ oh my god~ then 10點几去左朝館食野~ 再去左打機~ 打到12點返home~ then 睇左一集18禁不禁先訓~~