我上年拍左一部教育片!!!!因為咁岩佢ge
內容係講流感ge,所以而家係咁重播!!! 都好多個friends都同我講我
係電視見到你呢!!! 岩岩搵左好耐先搵返個網!!!
http://www.dsej.gov.mo/cre/ejd/review.html
有興趣ge可以去睇下ge!!! 咁就唔使唔知几時電視有得播l......(閱讀全文)
琴日4點45分去左同大老謙打波!!打左個几鍾,佢教返左點樣握拍!! 但反手同殺球都係有d
問題!!! 之後同大老謙同brian出左去拱北,整整d牙,買左几隻碟,今日睇左其中一部,悶都爆,個結局仲好奇怪tim!!
琴晚食左小籠包,之後就係咁行街,最後仲影左貼子相tim!! 係大陸影果然係平d!!!但d 公仔就小d 同埋冇咁令!!!
好......(閱讀全文)
今日一早起身返左大陸去二舅公ge葬禮!多數都係等ge 多,所以都企
到好累,今日先知原來十夠十歲ge小朋友係唔比去ge,因為怕嚇親佢地!好多時都要lo利事加一顆糖,
我都係唔多明有咩意思!哭得最利害ge係二舅母!!對上次見二舅公係係醫院!!佢已經好病下!!
......(閱讀全文)
大家唔好睇<<night at the museum2>>,悶都死!! 一邊睇,一邊超想訓!!唉!!
琴晚超眼訓,所以12點几就訓左!!今日1點几先起身!! 本諗住出下拱北,但又下咁大雨!!
今早11點几就比一個抄電錶ge係咁按鐘按醒左!!!真係x佢!! 好在我都諗住11點半起身姐!!之後就好頹廢咁上下
網and汁下d書咁,到左3點几出左去交電話費,又走左去早稻田睇下有冇英文課程,點知得日文課程!! 唉,冇野學,頹死!! 仲聽到好似話有機
會連夏令都冇,咁樣7月更加冇野好做,又比人話,加上如果冇夏令,......(閱讀全文)