拼左几日,終於拼好個puzzle,仲貼好tim!!! 可惜, 冇位掛!! t_t
呢几日做下功課,睇下漫畫,打下mj!!!! 講真,真係几悶咁!!!
&nbs......(閱讀全文)
今日帶左好多野去,帶左card去玩,headphone,一d野食!! 早上都係好悶la!!
有陣仔悶到你桌打玩21點!! ka! 到左中午la!! 今次個飯都算唔錯!!!食到好飽!! >< after lunch!! 我地
玩量血壓,測心電圖同埋測血型,開頭我以為都係玩下,唔係用自己ge血,因為之前係學......(閱讀全文)
今日ar!! 精彩lo!! 早上個手機響第二次我先起身,所以就超趕,好快咁食左個漫頭就走lu!
本身諗住食2個加ma! >< 之後坐25號去到新濠下車,要自己行去科大醫院個度,加埋曬d 時間用左45分鐘,
(由等車開始計)!去到之後等個博士來左之後佢就係咁講la!! 重點係佢講左成個鍾癈話,係成個鍾!!! 唉!!
超眼訓de!!講......(閱讀全文)
呢几日係度同人玩msn ge game!! 忽然覺得接龍呢個game 好有挑戰性
,又可以消磨下d 時間,就係咁玩!!
今晚聽到d好好笑ge對話,話說今晚我出左去大陸食飯,食食下,有個仔lo d
野來la,then有個女就來幫手放好碟野la,個女一行到來就同個仔講"你......(閱讀全文)
今早8點几起身去同學屋企打mj,打到1點左右! 超眼訓de!!
都唔想起的說!! ><
之後去左同個friend食lunch,陪佢去買舊書!! 再之後就去左令一個friend屋企, 賣本
 ......(閱讀全文)