唉!!! 傷風好辛苦ar!!! ><
食左幸福傷風素,食到個人死下死下咁!!! 今日已經訓左好多!!
出左去打左陣badminton! 都係琴朝去左參觀,係咁出汗同吹冷氣!!唉!!
以後都5去參觀!! ><
今日本來我dad會同我出去行街,點知佢又失約,所以成日係
屋企睇戲,今日係爺爺生日,所以晚上去左食飯,見到好多親戚呢,,不過好多都
5熟!!仲見到我ge妹妹(同父異母生的)!佢已經有11or12歲lu!!老實講,我一直都
冇自己有......(閱讀全文)
琴日中午2點左右返到大陸,坐左3個几鍾車!唉!!!
之後睇過我dad ge新屋,都5錯ge!仲裝修緊,下次來ge時候就住得lu!! then
食左几隻燒雞翼!! ^3^ 再出左去同dad and一d人食飯,之後返屋企睇左几
 ......(閱讀全文)
今早10點半就到左威尼斯排隊食自助餐!! 食左好多3文魚同好多好甜ge 菠蘿!!
食到好飽!!之後去左表哥屋企打poker!! 打到5點再去威尼斯睇"太陽劇場",超好睇de!!!走個陣見到官恩娜!! ^^
今日撞到好多人!!! carmen 仲要係係同一條街撞到2次!! 去左
揾個friend, 晚上食左晚餐之後就去左天福打機,仲撞到個好耐冇見ge 朋友!!!
lo 返個電話!!!! ^^