今日好悶~ 冇人陪我出街~ and 出街都唔知有咩做tim~ 唉~now 係度食之前自己buy ge chocolate~
(lindt swiss classic )好似係個版子~ 你地都buy來try下la~ 好食~ ^^ ~~ 唉~~ 悶悶悶悶~
&......(閱讀全文)
今年valentine's day 有d special~ 有咩special~??? 唔係我有girlfriend wo~ 同之前一樣~未
try過係valentine's day 有girlfriend!!! 咁special ge 事係咩呢?? 就係幫個friend ge忙~ 等佢有機會係聽日同佢中2ge人過~
雖然係一班人一起~ b......(閱讀全文)
today 係jorge ge birthday~ happy birthday to jorge~ but 佢今日都唔得閒去celebrate~ 要後補
~ 真係慚慚de~ 同我之前一樣~ 我係今年生日咁岩唔使返學~ but 今年我ge生日都好似冇咩特別開心~ 可能因為做左大人吧~
今年仲叫做celebrate 埋農曆生日~ 雖然個日只有一個friend陪......(閱讀全文)
今年唔知邊個叫我睇日曆~ then比我見到自己ge 農曆生日原來係2月11日wo∼
生日有咩special∼ 冇ar∼ 因為同friend 之前又celebrate 左lu~ 雖然只係好平常咁
食dinner~ 我都好似冇諗18ge 生日願望tim~ 除左今年升班~ 我想ge 係.... 唔話比你地知~ ke~
......(閱讀全文)