我為我講錯ge野
同你講對唔住~ but 我係一d
都冇怪你ge意思~ 希望你明白~
可能因為我ge文字表達上
令你誤會~ 我係度同你講 "對唔住~"
呢陣仔ge 活動都係溫習~ 做project~ 好似有做唔完ge project咁~
差不多每個星期日都係係home溫習~星期六~ 去人home 做下project~玩下~ 至於平時~
咪都係係home~~ 唉~ ~ 可惜d 成績都係咁上下~ 今日literature test 得29分~ oh 左~
睇來都係要睇下有咩方法溫呢科......(閱讀全文)
經過左辛苦ge早上~ 中午就要ready to perform lu~ 表演ge 時候超驚~ 驚d咩??
就係驚會認唔到笑~驚會做錯野~ etc. 好在因為唔比wear glasses so 咩都睇唔清~ 先認到笑炸~ ^^
however , 表演總算係完滿結束~ 唉~ but......(閱讀全文)
聽日就係中文周lu~but聽早仲要返學~ 冇奈~ 聽日終於要上台lu~ 好怕到時會爆笑~
咁就死得la~ >_< 做咩早上仲要返學呢~ 唉~ 希望聽日演出順利la~ 次次呢d 咁ge活動~我都係做觀眾~
but now 要做表演者~ 心情怪怪de~
 ......(閱讀全文)