呢個星期係度考試!!! 就來温習温死lu!!! >_< 仲有1日 !! 唉/! 加油lu!!!
升唔升到班就睇考試成績lu!!
想學microsoft office access!! 但唔知邊度有得學,有人知ma??? ^^
我地要返夏令班!!! 真係慚呢~~~
個個都好似作得好好咁!! !! >_<
算la!! 希望我作ge自己可以背得返出來la!!
" My name is Edward. I am already 18 years old. This means I am an adult. I remenber that the day
......(閱讀全文)
因為之前病過,所以提醒大家晚上出街著多d衫,凍親就唔好la! ^^
就來考試lu!!!但仲有好多測驗同project要做!!!唉!!
cd project 要人畫設計圖!!唉!! 明知我d美術超"好" la!! 點畫>_<
&n......(閱讀全文)
冇拉拉發燒又喉嚨痛~~ 咁就冇左一個假期la! 成個星期六係度訓~ >_< 星期六下午先去左睇醫生~ 食左藥就訓,訓到1點几先起身食d 野之後係度背書~ 唉,背左成一個几鍾先背得個少少~ 之後又去訓過! 訓醒好返d lu~ 大把野等緊我去做!!!! 唉...
今日玩左陣鬥地主~ ha~
之前ge farewell 離奇地少人~ 個晚又打mj,又打鬥地主~
對於朋友ge離去,無論几多次,都係唔慣呢! 唉!