今日冇咩野happen
但係都頂留個cm比我呀!!
唉~
test完
今日係test地理
死左~
點解!!!!!!!
點解!!!!!!
[哭泣中]
算~
希望合格啦~
Sorry!!!
我知我好耐無上過黎
but我要努力的温習
because要test(測驗)
Therefore我咪好耐無上!!
真係好對唔住!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
回到正題:
明日是最後一日的test
好緊張!!!
好驚驚呀!!!
所以祝福我啦~
哈哈!!
唔好意思
温到痴左線!!
冇得救
好啦!!
大家就留多D cm比我啦!
幫我醫番好啦!
======= yesterday 既日誌 ========
今日
係星期二
[[掉]]左座位呀!!!!!
第一個呀!!!!!
(唔係呀麻??)
好恐怖呀!!!!!
但係可以同張順慧坐
(Year!!!)
======= today 既日誌 ========
冇野特別~
呀!!!!
今日係11月18日呀!!!!!
is星期二
星期二.......星期二..........星期二......星期二.......
差G.E. Test(是........唔記得啦 呵呵~)無派呀!!!!
驚驚呀!!!!
唔講啦~88