好耐冇write.....
個blog好少人氣呀!!!!
大家比多D cm啦!!!
聽日就係 new school既第一日番學啦!!!!
好期的待呀!!!
好似唔係好明.......
算......
好對唔住
因為日日都唔記得要寫
so??
今日寫番!
日日都好無聊
都無野做
so無寫到
唔講啦
88
經過5日既努力之後
已經有44個cm啦!!!
但係仲未到1000牙!!
所以
我都會繼續進行[[1000大計劃]]!!!!
大家要留兩個或以上既cm啦!!!!
同之前既規則1樣
想知番長程???
就要留意番7月11日發表既日記啦!!
唔講啦!!
今日唔知點解好想早D發
大家唔知有冇發現一D野呢??
唔知???
唔緊要!!!
一間就知道!!
哈哈!!
好奸哦!!!
琴日去[[銘賢]]註冊
見到好多[[協和人]]
真係好happy牙!!!
仲見到簡稱[[黎太]]既婷tim!!
好啦~
大家知道有冇發現一D野呢??
哈哈!!!
聰明人一定知!!!
唔係聰明人就一定唔知!!!!
就係冇左[[,同。]]牙!!!
係聰明人既你就要留下你神聖既cm啦!!!
唔係聰明人既你都要留下你傻傻既cm啦!!
大家唔好禁快留下又神聖又傻傻既cm先
聽我講埋幾句!!
我個blog既人氣就黎去到1000啦!!
為左令我既blog既人氣去到1000
從今日開始
如果你留下兩個或以上既cm既話
你就會發現你個blog會多左一個人留言!!
咁神奇????
冇錯!!!
就係咁神奇!!!
如果想你個blog仔多D cm??
就一定要係我個blog留多D cm啦!!
注意:
唔可以一日一個
一定要係一日之內留兩個或以上既cm
唔係你個blog都就會少左一個人黎留言啦!!!
唔好反我牙!!!
我會知道架!!!
好啦!!
大家快D黎留番幾個又神聖又傻傻既cm啦!!
今日有D happy,
入到銘賢,
但係........
唔想入牙哥既銘賢牙!!
happy就係可以同roxy一間!!!!
但係可能唔同班......
想想下就唔happy!!!
唉~
如果係六年級,
又係6c既就留cm,
同講入邊間牙!
唔係六年級既都要留cm哦!!!