hi


個人資料
hsuchuiying
暱稱: hsuchuiying
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  
月 曆
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新日誌
唔明白!??
你當我係咩...
假假假...(可惜!)
點先好....
講講講...
日誌分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 60
今日人氣: 3
累積人氣: 288
搜 索
RSS Feed

2010 年 6 月 26 日  星期六   晴天


d人... 不滿 分類: 未分類

點解d人可以咁黑人憎

明明話自己唔會再咁

e+呢??

做左d咩啊

又唔諗下自己wo

成日都係到扮野

唔想同我玩既話

我唔開心既時候

就咪撚理我la仆街

講過又唔撚算數

你係咩人啊

識左你係我e一世做得最錯既野

成日咩都賴人

我好憎你啊

你邊位啊

咩料啊

話人之前有冇諗下你自己嫁

你自己都唔係好人好多炸

做d野又唔諗下人

你扮野好假啊

我睇得出lor

扮野咁假就咪撚扮la

知唔知好煩啊




2010 年 6 月 23 日  星期三   陰晴不定


心情同天氣一樣時陰時晴......... 傷心 分類: 未分類

心情同天氣一樣時陰時晴.........

好煩

做人要咁煩

唔中2

好辛苦

有好多野都好難講出口

就算講左

都可能會弄巧成拙

做朋友要咁難

我要點做

真係要我當局外人

有野又唔同我講

難受

一齊又唔要我

以前唔係咁

佢係到之後

就係咁

我點做

心軟真係唔好

明明係憎佢又講唔出口

明明係唔中2又講唔出口

點先好...

點先好...

點先好...

點先好...

一方面既開心

另一方面係會覺得唔開心

點先可以一齊開心

一齊唔開心

.................




2010 年 6 月 22 日  星期二   時晴時雨


美妙的歌 開心 分類: 未分類

歌名:shame for you

歌詞:和你分離了 非常之開心 年月裹頭天天笑未停

粗口講完了 罵又罵完了 粗言濊語總不缺少

你 你的樣子真的好柒呀 令的每次望到都想嘔

屌你老母呀 shame for you

你 你的樣子真的好柒呀 令的每次望到都想嘔

仆你個街呀 shame for you

shame for you

shame for you

                                                                                By:Ying



屌..... 忿怒 分類: 未分類

屌...仆你個街....你食撚屎...

你呀你呀...(我講who個個人心知)

唔好以為得你一個比人無視過la

唔通我地冇咩

如果我冇我都唔駛成日咁唔開心la

-------------------------------------------------------

我e家同你講

上堂個陣我覺得5開心

係因為你

你知唔知你隔住我同分分

我想同佢講又講唔到

見你地傾計唔知你地講咩

我又冇得同你地傾

我先咁5開心炸

------------------------------------------------------

我又同你講啊

你成日講野都好討厭

你又有冇諗下你自己啊

普通人對住一個講野無聊既人

都會覺得煩la

又唔諗下你自己講野成日會傷到人

------------------------------------------------------

仲有啊

你係你個qooza到

講左咁多個5

你係唔係跟我嫁

我地打個撚你又打個撚

我地講個撚字又話我地

你打個撚字又得

我講仆街關你撚事

又要話我

好多人都有講la

你都有講la

話我做咩啊

----------------------------------------------------

我之前一直都覺得

我會同你好返

我係出至真心

而且有時我諗返

你之前會幫我話d衰人

你咁幫我

我真係好想同你好返

直到你e+咁講我

真係令我好失望

-------------------------------------------------------

我知道你冇人理真係好慘

因為我比人無視過

但係你講既野

我真係覺得好無奈

如果我真係要搵d野同你講野

我會覺得好辛苦

------------------------------------------------------

我都承認我e+咁做真係好衰

我都好憎你

但係要我簡

我真係中2以前既你

因為個陣既你真係好好

------------------------------------------------------

我寫個張紙個陣

我有為你而喊

正明我有同你好返既意思

e+無la

-------------------------------------------------------

仆你個街....

又唔諗你自己有咩錯

正係識得話我地

shame for you

 

 

 




2010 年 6 月 20 日  星期日   晴天


其實.... 鬱悶 分類: 未分類

其實....

我同你都一樣

我都覺得

我同朋友既距離都好遠

就算佢地係當我係朋友

我都覺得佢地係

有野唔想比我知

有野唔想同我分享

有好多野都要我做局外人

又可能佢地跟本唔當我係朋友

我終於知道就算

佢地係點覺得同我既距離有幾近

佢地可能自己唔知

但係我知

你真係講得好岩

我地既距離真係好遠

唔只你

我同佢地既距離都真係好遠

原來要一個真心當你好朋友既人

真係好難嫁

好辛苦嫁

直頭唔知點做先可以

令自己同你當佢係朋友既人

近d

開心d

長久d

做到ed野真係要好難

而我到底要點做好呢

有冇人可以講比我听

幫下我

 

佢地係唔係真係當我係朋友嫁

係唔係

係唔係

 

 



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »