明明就唔想理佢做咩要扮fd
佢真係知唔知自己做戲好假啊
做得咁假我自唔信啊
明明冇理佢
佢又係咁痴過黎
佢係唔係有問題啊
都唔知係唔係佢做左d咩
令到同我地好好既fd
e家都唔理我地
佢到底想做d咩
之前都比佢整到我地班分曬黨la
佢仲想點啊
e家仲想整到我地點
佢先唔再做e d野啊
都唔知點解......
我e+係中學到
接二連三咁發生好多野
尤其是係吓朋友個方面
我已經忍夠la
容忍係真係有限度嫁
唔好以為我咩都接受到你..咩都下下忍你....
但係我唔會,就算有人中2你
咩都幫住你
我都唔會咁忍你
你真係咪撚再逼我
咪撚再煩我
我覺得我次次見都你我都會感到
困擾,不滿意
我都唔明你e個人會有人想同你玩
但我想同你講
有好多人都唔滿意你既所作所為
好心你e d人自己反省下la
就算你屋企人點種你都好
你成日以為自己係千金小姐
咁你就錯
你e d咁既行為
終有一日冇人肯同你做fd
我同我個fd最近發生左好多好唔開心既事
有:關於朋友既,
關於屋企既,
關於學校既等等.......
都唔明d人最近發生咩事
佢地都唔知係唔係有病
尋日我仲同我個fd傾電話
我地一路傾一路喊
我覺得
中學既世界真係好黑暗
我好好好好好想轉校
我都唔明D人點解可以咁黑人憎
成日話自己天真無邪可愛無知LOR
有燃病
好心佢LA無病啊
佢要搶人D FD都去WC照下自己個樣先LA 7.7
成日都話D 姣婆姣
其實佢自己都好姣
好燃心佢LA
自己都咁姣就唔好話人姣LA(仲要啊SIR都係到姣LO)
正8婆
佢成日都係重色輕友LOR
次次都係我地識左朋友佢先搶人D朋友
都唔知佢有冇事
搶人D FD佢知唔知醜嫁
仲要明明我地識先點解個個人關心佢都唔關心下我地
食燃屎LA仆街
仲要成日人地唔理佢,佢又要聊人
食燃屎LA 8婆
次次都要我同個FD個心煩LOR
佢想點啊
都唔知佢諗咩既
都唔明e個地球要有咁多8婆
我地今日上下上係堂
有隻好大隻既野入左我地班
我同一個fd都好怕
咪走lor~
佢係到講:怕咩姐,e d野都好怕,我成日都捉e d la
咁講我地lor,佢唔怕唔=我地唔怕嫁,講野都唔諗人感受既
我係home,有個死8婆(我啊妹)
佢又唔知個電視講咩,佢又要睇
佢係到玩緊la,我話佢唔睇唔好睇la
佢又即刻係到扮睇
一陣之後,佢又係到玩又唔睇
我下到諗:點解e個地球要有d咁既人啊