今日學校打班際
我係到睇隔離班玩
激到我係咁爆粗
咁係因為-----一玩始,我地班次次都有優質班級
佢地隔離班,話係老師幫(跟本就冇)
跟住佢地兩班就夾定
到左我地第一次同b班打個陣
佢地輸左
到左我地同c班打個陣
佢地要脅個評判lor~
then,個評判係咁話我好犯規
佢地c班就話要用d陰招令到我地個個都傷曬
so,佢地就係比賽到出手but個評判唔吹佢地
我地係咁好唔開心,到左今日.......
c班同b班打,如果b班win既話三班都可能會重打
c班有兩個勁人(佢地話上半場盡打,下半場讓下佢地wow)
咁佢地個兩個勁人就係下半場換人
點知.............
佢地c班令b班既一個人仆低左
今到佢地輸左
我見到係個個人仆佐左之前有隻腳擺左出黎
我問左好多人個個都話佢地見到,我地同返啊sir講,
佢話冇lor~
仲話左佢地故意讓賽佢又唔理
都唔知佢幫邊個嫁...
|