今朝一早十一點半就去到火炭火車站了!跟住同miss 鮑同佢屋企人仲有helen 一齊行去馬場~嘩....入到去感覺同電視機睇真係唔同,勁大大得黎又超多人,氣氛又好好,好似睇世界盃咁!跟住我地行到腳都軟先上到去廂房!上去之前我已經有種壓迫感,驚唔識講野,有失禮儀。因為中文大學d 校友個個都係教授,大律師,醫生,高產階級人仕。點知上到去見到大部分都係外表平凡d 阿伯,阿審係度睇馬經!shit...真係人不以貌相,跟住個c 儀係開跑之前又比貼士大家買邊隻塔邊隻~之後miss 鮑又比封幸運利是我地,祝我地好運.....O嘴....不過都係我思想保守姐~我都係覺得唔賭就係贏得最多果個,所以連六合彩都未買過!原來miss 鮑都同意我講法所以佢都冇買,果然英雄所見略同下....雖然唔賭,但都唔算悶,出面又多野食,睇到佢地係露台到大叫,上...上...上...衝...衝...衝,同埋我地係七樓望落去可以望晒下面d 觀眾同成個馬場,感覺都唔錯!
到了差唔多第八場中大盃了!成間廂房差唔多12圍好似旅行團有領隊帶住一齊落去下面打氣,同影相,之後我仲買左個勁似lv o既袋$120 ja 勁幾底,後尾仲買多條手鏈做記念添,總算有d 收獲,不往此行!但都係要多謝miss 鮑,因為佢真係為校友會出錢出力,勞苦功高!自問如果我係老師我都唔會好似佢咁落心落力去做埋d 吃力不討好,零回報o既事,或者我未領悟到啦!
|