呢排真係黑仔 ,上個月d 血光之災完結左 , 今個月又碰著黑 , 成日都好似心不在然咁!明明見到個海冇人游水 , 比個亞大問一問先知有個人游緊!唉 , 乜野架都丟晒!今日仲衰爬艇爬左出去 , 比個浪打一打丟左支掌落水!我仲要呆左幾秒先跳落去執!可惜已經太遲了執都執唔到 , 仲要跌左左副太陽鏡真係禍不單行!希望快d 黑完啦!