唉~今日一起身睇下個電話9:30 shit....又唔記得教鬧鐘了!跟住當打返去請病假!好彩把聲都辨得幾似,之後約左趙xx 同AKimmI 去加州紅唱k lunch ! 都幾有feel 唔錯,但係果度有好有唔好啦!好就好在平同埋野飲自助!我地仲拿左左十柸以上添!唔好就係d 音響房間,喇叭似終都係neway 好d !....