今日呢`神早流流起身`掛吞食-.-之後再訓
訓到7點1起身`4個字洗頭,刷牙,洗面,換衫,汁野`
返到學校門口-.-好似有點比人歧視-.-入到去-.-仲衰
成場得兩個人著p.e衫-.-唔敢入禮堂`陰公`太樣衰了
早會`比個話劇笑死`條友扮女仔`睇完之後`上班房`
聽miz w0nG講左陣癈話`就出發`上車,,暈暈地=.="
但我仲係度[鋤大b]`連續三場拎到3條2=.=比人話出千
跟住上船,,坐上層,,正正xD,,舒服,,但肥魚-.-陰公
又話要搭20分鐘`10分鐘都唔知有冇就到左`唔想落船呢T3T
落船果陣=.=肥呆失足-.-"鄧"屎忽落`笑死xD成日串我丫拿`
落左船之後`我地向風采 - 風力發電站出發`上到去影相-.-個風車D風聲好正
15分鐘之後,,去大合照,,開心=],,跟住就去食飯LA`都OK好食的`
不過-.-唔知做咩=0=勁快就飽,,有好食既話就快飽-.-呢D叫犯賤`=.=
食完飯`行左陣,其實行黎行去都係咁,,幫肥魚"咩"袋-.-好重好重
跟住就出發去漁民文化村LA`上到去-.-漂下漂下咁,,爽xD
但肥魚-.-.........睇到佢都慘,,去到餵魚區果度,,見到D魚兇狠既一面-.-
跟住有得拎海星同海膽xD好得意,,同樂琳,肥魚,飛哥,KAI祺,傑傑合照`搞到好似係我地捉到咁-3-"
之後就去玩無勾釣魚`好玩`不過我-.-拉條魚上黎,拉到一半跌玩落去-.-即黑唔想再玩-0-
玩玩玩,,玩左好耐,,聽明哥學呢D結繩,,勁令,,明哥我好崇拜你-.-
魔術,搞GaG,吹水,漁民D野,樣樣皆精-.-深受5C班愛戴丫下=.="
過多陣`要走了,,坐船返去,,好唔捨得今日啊`唔知幾時先再有機會咁玩`
坐車果陣,,同呀譚,田雞,傑傑玩PSP遊戲王,同傑傑合作無間a_a Sm了田雞同牙譚`xD
放學返屋企,,沖完涼,,食左D野,,到E家,,望住度電腦=.=個身體好似係嫁船度咁-.-
望野浮下浮下-0-怪怪的,唔係我有病呀=.=傑傑都係咁xDD
死人魚\口/又話今晚唔係屋企,,搞到我冇相-.-打爆佢個咀= =||
好難忘呀!!!!!!!!
- 完 -
人生中最重要的....
就是朋友間的....
-羈絆-