hungloveyi
暱稱: δ牙甲﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
__時鐘`-願各位用每分每秒珍惜身邊人;
最新文章
___轉眼即逝;;
___閑得過份;;
___悶叉死我;;
___就是這樣;;
___好人有限;;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 10 月 30 日  星期四   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


___難忘壹天;; 滿足 分類: 未分類

今日呢`神早流流起身`掛吞食-.-之後再訓

訓到7點1起身`4個字洗頭,刷牙,洗面,換衫,汁野`

返到學校門口-.-好似有點比人歧視-.-入到去-.-仲衰

成場得兩個人著p.e衫-.-唔敢入禮堂`陰公`太樣衰了

早會`比個話劇笑死`條友扮女仔`睇完之後`上班房`

聽miz w0nG講左陣癈話`就出發`上車,,暈暈地=.="

但我仲係度[鋤大b]`連續三場拎到3條2=.=比人話出千

跟住上船,,坐上層,,正正xD,,舒服,,但肥魚-.-陰公

又話要搭20分鐘`10分鐘都唔知有冇就到左`唔想落船呢T3T

落船果陣=.=肥呆失足-.-"鄧"屎忽落`笑死xD成日串我丫拿`

落左船之後`我地向風采 - 風力發電站出發`上到去影相-.-個風車D風聲好正

15分鐘之後,,去大合照,,開心=],,跟住就去食飯LA`都OK好食的`

不過-.-唔知做咩=0=勁快就飽,,有好食既話就快飽-.-呢D叫犯賤`=.=

食完飯`行左陣,其實行黎行去都係咁,,幫肥魚"咩"袋-.-好重好重

跟住就出發去漁民文化村LA`上到去-.-漂下漂下咁,,爽xD

但肥魚-.-.........睇到佢都慘,,去到餵魚區果度,,見到D魚兇狠既一面-.-

跟住有得拎海星同海膽xD好得意,,同樂琳,肥魚,飛哥,KAI祺,傑傑合照`搞到好似係我地捉到咁-3-"

之後就去玩無勾釣魚`好玩`不過我-.-拉條魚上黎,拉到一半跌玩落去-.-即黑唔想再玩-0-

玩玩玩,,玩左好耐,,聽明哥學呢D結繩,,勁令,,明哥我好崇拜你-.-

魔術,搞GaG,吹水,漁民D野,樣樣皆精-.-深受5C班愛戴丫下=.="

過多陣`要走了,,坐船返去,,好唔捨得今日啊`唔知幾時先再有機會咁玩`

坐車果陣,,同呀譚,田雞,傑傑玩PSP遊戲王,同傑傑合作無間a_a Sm了田雞同牙譚`xD

放學返屋企,,沖完涼,,食左D野,,到E家,,望住度電腦=.=個身體好似係嫁船度咁-.-

望野浮下浮下-0-怪怪的,唔係我有病呀=.=傑傑都係咁xDD

死人魚\口/又話今晚唔係屋企,,搞到我冇相-.-打爆佢個咀= =||

好難忘呀!!!!!!!!

 - 完 -


人生中最重要的....
就是朋友間的....
-羈絆-

 
__珍惜現在所嬡*:2008-10-30 07:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`


2008 年 10 月 25 日  星期六   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


___很忙很忙;; 分類: 未分類

好耐冇打BG了`因為很忙,,當然仲有懶`

呢幾日呢`,,成日上堂令轉頭`見到聰聰望住婉儀`

係佢眼神睇得出a_a佢好愛她既,,希望佢地可以長長久久la`

跟住,,琴日早退,,冇上晏就d堂,,學校打電話黎,,因為呢個月我第二次了`

但個肩頭真係好痛`難頂,,返屋企覺覺豬比較好`

夜晚,,同左肥呆佢地去打邊爐,,玩得幾開心的`

thx`肥呆借錢比我,,我要留錢今日用呢/口\s0r

聽日肥仔生日lo`諗諗下`笨恩都係聽日生日`

玩到11點半左右,,返屋企- -好晒錢,,又飛的=.="

s0r啊肥仔,,陪唔到你過12點`兩夜通頂會比老豆小到奶媽都唔認得,,

死肥呆-.-臨走都要串一串我-_-去你屋企唔好-.-係要某人既`

返到屋企,,洗個面,,沖個涼,,岩岩好12點,,打比笨恩講句生日快樂,,

再sD個msG叫肥呆幫我同肥仔講生日快樂`跟住就打比笨慧,,

因為同佢6個月了-_-比人鬧-.-我計小兩個月`但-.-...算吧

同佢傾左陣`就去訓`聽日陪唔到佢了`

 - 完 -

笨恩生日快樂`=]

肥仔生日快樂`=]

笨慧半年大快樂`=]

 
__珍惜現在所嬡*:2008-10-25 11:45 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`