hungloveyi
暱稱: δ牙甲﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
__時鐘`-願各位用每分每秒珍惜身邊人;
最新文章
___轉眼即逝;;
___閑得過份;;
___悶叉死我;;
___就是這樣;;
___好人有限;;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 9 月 23 日  星期二   時晴時雨  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


___不錯壹天;; 開心 分類: 未分類

今日呢,,就冇咩特別野打la,,

一早返學,,返到去上英文堂-.-係度抄野,,抄完冇心機聽,,玩psp

上完英文堂就小息,,落去換衫上p.E.

今日P.E.話踢波wo,,我最怕呢樣野-.-仲要分隊踢,,

結果我同傻迪開左隊頹青隊,,捉左好多人入隊,,

跟住見到傑傑行過-.-捉埋佢入隊,,之後譚俊入埋,,

我地係D組,,分果4隊,,淘汰制WO,,

先踢 A隊 vs B隊,,咁我地隊咪分兩邊練下,,

諗諗下,,我冇咩好做,,咪做龍,,練練下-.-一個唔覺意,,

比譚俊散中雞心-.-冇陰公啊,,痛到傻,,

跟住踢la,,我地果隊-.-竟然win 5球-.-神奇

落堂,,返去上中文,,作文,,岩岩夠時間作完,,gd

跟住上呀上,,上到i.h,,聽見呀田串肥甄d野,,笑死xD

今日係咁多,,!!`

 
__珍惜現在所嬡*:2008-09-23 08:59 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`


2008 年 9 月 22 日  星期一   酷熱  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


___發生的事多,,改變的人更多;; 鬱悶 分類: 未分類

呢排真係發生左好多好多事,,唉,,都唔知點講,,

不過最大問題莫過於肥甄,,佢呢d叫完全唔掂lo,,

拍拖已經拖到佢膠膠地,,琴晚(22/9)仲要出左句-.-神奇字句,,

[小卡 ♥ HoNey  我就是囍歡他;;;吹呀!!  自卑下啦好心你地' 搵番個女朋友囉; 如果你地搵到的話!]

傻迪見到之後,,就同我地傾,,威威la,,拍拖拍到咁都係第一次見,,

佢係咪真係諗住攬住一條咁既女過世-__,-冇晒朋友都冇所為!?

跟住,,講下各位朋友對佢條女既評價la bo-.-

我 : 見到佢,,紫珊都變天使la,,
傻迪 : 呢d乜鬼野樣黎,,又要帶大眼con又要果樣,,好心飛左佢la,,
嘉麗 : 我睇佢側面正常掛,,但可能佢覺得自己好靚,,
嘉啡 : 乜都唔洗講,,的佢去填海,,
肥連 : 扑野次數起碼4位數字以上,,拖1秒都縑多la,,
金水 : 哇,,乜得條女咁既樣,,之後既唔記得了,,
仲有好多好多-.-"唔記得了,,

不過琴晚,,慧又同我講,,咁人地鐘意,,你地又吹人唔漲既,,

冇理由阻止人地,,人地鐘意冇晒朋友咪冇晒朋友,,但你地唔可以威脅佢lo,,

到佢比人飛果陣,,就會死死氣搵朋友,,

明的明的,,

好,,講令外一筆,,18號果晚,,打左比紫珊-.-開心

都係同佢傾返果個問題la,,不過佢同我講,,

自己比心機會考仲好la,,理佢地做乜鬼,,我都應承左佢唔會再理,,

咁係既,,我理黎真係冇乜用,,反而令自己煩,,

呢排真係發生左太多事,,太多問題出現左,,係咪朋友間既問題,,

就好似係呢排爆晒出黎呢,,我都唔識點講,,唔理點講la,,

今日終於打到blog,,開心,,多謝笨恩教我>v<

係lo,,都係咁樣,,之前好多日想打既野,,都唔記得了,,

希望呢d問題快d解決la^_^

小慧,,可能我地兩個都諗通左1 D野,,搵日,,1齊傾好佢,,`

 

歌名:櫻花樹下

樹蔭有一隻蟬 跌落你身邊
驚慌到失足向前 然後撲入我一雙肩
現你靦腆一臉        像櫻花萬千
懷念美好高中兩年 期望你的青春不變 
去到今天

[♥]還記得櫻花正開 還未懂跟你示愛
[♥]初春來時 彼此約定過 繼續期待
[♥]人置身這大時代 投入幾番競技賽
曾分開 曾相愛 等待 花蕊又跌下來 
才洞悉這是戀愛

[♥]未有過的愛情 但有種溫馨
歸家那單車小徑 沿路細聽你的歌聲
[♥]沒法再三傾聽 你的感動匿稱
[♥]維繫錯的一番友情 無奈已經不可糾正
[♥]太過堅貞

[♥]還記得櫻花正開 還未懂跟你示愛
[♥]初春來時 彼此閉著眼 渴望未來
[♥]人置身這大時代 投入幾番競技賽
曾分開 曾相愛 等待 跟你未愛的愛
[♥]你說悲不悲哀

妙在之間變改 小小世界
眷戀 也許走不破 拆卸的街
仕女亦隨年漸長 走得多麼快

[♥]如有天櫻花再開 期望可跟你示愛
[♥]當天園林 今天已換上 滿地青苔
如有天置地門外 成電車跨過大海
[♥]匆匆 跟你 相望一眼 沒理睬
明日花 昨日已開

歌名:其實我不快樂

離別你不經異地     想工作暗天暗地
[♥]直到可困倦沉睡     不掛念你
[♥]情願我呼天叫地     總好過這麼顧忌
害怕走往日場地     倘碰著你會撐不起

[♥]和誰在一起都用來共你相比
[♥]就算了不起只可做到我知己
[♥]誰若寄望替代你最尾都要放棄  只能退避
[♥]和誰在一起很自然共你相比
[♥]就算遊戲笑著也未快樂得起
[♥]難道我這麼寄望有天可失憶     找到轉機


[♥]其實我很不快樂      想躲進暗黑街角
[♥]淚盡可痛快地流落   不知哪日會對愛再有感覺

[♥]t0:$|-|a|\|

 
__珍惜現在所嬡*:2008-09-23 07:14 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`