呢幾日`班入面都係傾惜別會d野`
到左琴日..我先發現..miss w0nG講既所謂辛苦..
老實d黎講..其實係難受..我都唔明點解5c班會咁..
其實有冇意見咪講出黎l0..又冇人鬧你地..
e家個惜別會淨係我地兩個嫁咩..緊都唔緊下..
得閒搞小圈子..不如諗下返學仲有幾多日..
點樣好好地珍惜淨係既返學時間..呢排..
我真係好多野煩..好多野諗..好多野做..
慧又病到唔知點咁..惜別會d野又搞到頭都大埋..
你地唔鐘意咩..可以講..但唔好比面色我睇..
你地啤我..比面色我睇冇用嫁..個d野唔係我一個搞.
唔係我一個話晒事..上有miss w0nG..下有成班同學..
點解係要咁樣!?口黑面黑對住我..放學留低你地果小小時間..
個個當我仇人咁..你地要去玩..要去溫書..要去做自己野..
我都有我既野要做嫁..唔係我要迫你地呀..係我要去開會代你地去交代d野..
交唔到..係我代你地比人鬧呀..日日咁問你地..你地煩..我唔覺得煩!?
好心問下你地意見..咩反應!?..冇w0咁答我..
你地係f.5學生..我都係f.5學生..點解我有義務為左呢件事咁落力!?
要搞小圈子係咪唔應該係f.5搞呢!?都大個la`仲係中一中二!?
有意見就講..唔好黑口黑面..圍埋自己一堆一度講..唔鐘意又唔出聲..
冇人唔比你出聲w0..咁樣係朋友既表現!?
到左今日..真係要交野la..好心出黎問下你地係咪真係做..
又係圍埋一堆自己講..我真係好火滾..好想鬧..
個心諗..點解要我同婉儀兩個人承受呢d野!?奉旨睇你地面色!?
嬲之餘..我個心真係好up..5c點解愈黎愈多事..
愈搞愈多小圈子..團結d唔得!?..我真係好灰..好亂..
係咪唔搞事..同埋你地圍埋自己講比面色我地睇..你地心情會爽d!?
唔好咁幼稚好冇!?..我大可以乜都唔問..同傑傑佢地幾個人傾好晒..
就去交野..但我冇w0..我有咩得罪你地呀!???做錯左咩呀?有咩欠左你地呀?
到左今日開會..個個報告班d野點搞..我感覺到人地班好團結..
但我地班呢!?..咩事!?..係咪不知所為..
做呢個籌委..已經做到我好累la..唔係我自己想做嫁..
做呢個位置..就係為左睇你地面色牙!?
如果你地咁唔鐘意..你地話事..你地自己試下做籌委l0..
睇下咩感受l0....
小慧對唔住..呢排心情唔多好..有時好惡對你..s0rr...
紙巾生日快樂`冇咩心情同你講生日快樂..s0rr..
笑並不代表我很快樂`=[