hungloveyi
暱稱: δ牙甲﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
__時鐘`-願各位用每分每秒珍惜身邊人;
最新文章
___轉眼即逝;;
___閑得過份;;
___悶叉死我;;
___就是這樣;;
___好人有限;;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 11 月 23 日  星期日   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


___百感交集;; 分類: 未分類

琴日`差唔多成日係屋企諗野,,

順手做埋開完會..果d野..夜晚出左去,元朗同呀玲行下,,散心

12點幾返到屋企`..沖涼`再同怡傾陣電話`點幾訓覺

今日起身`都晏la`成10點幾`開電腦..同傻強玩左場信長`

諗住開吞食..某某叫我`嘈左陣`諗深層我有唔岩`

但你地都有`其實都係大家態度問題`算la`諗多無為

傾完`,瑞兒同傑傑add左`又傾左陣`都差唔多時間`

之後見累`恰左陣`掛吞食`

起身~沖涼

呢兩日`個心諗左好多野..

其實當一個人唔鐘意令一個人`

可能諗野真係片面左`但都冇計`反正可能唔係自己想`

怪邊個都冇補於事`

惜別會`可能大家個內心都緊張呢件事`但只係行動..

表現唔到`

- 完 -

多謝小慧`陪住我`安慰我

多謝田雞`

多謝呀玲,呀怡`開解我,,陪我`

多謝紫珊(黃)`提醒我係一個有時唔識轉彎既人`

多謝瑞兒`提醒我f.5了`有咩難關都應該去過`仲有提醒我係一個唔易放棄既人`

多謝笨寶`講爛gag引我笑`

多謝所有朋友..`謝...||

 
__珍惜現在所嬡*:2008-11-23 05:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ___回憶永遠是最好的;;`


2008 年 11 月 21 日  星期五   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


___煩煩煩煩;; 鬱悶 分類: 未分類

呢幾日`班入面都係傾惜別會d野`

到左琴日..我先發現..miss w0nG講既所謂辛苦..

老實d黎講..其實係難受..我都唔明點解5c班會咁..

其實有冇意見咪講出黎l0..又冇人鬧你地..

e家個惜別會淨係我地兩個嫁咩..緊都唔緊下..

得閒搞小圈子..不如諗下返學仲有幾多日..

點樣好好地珍惜淨係既返學時間..呢排..

我真係好多野煩..好多野諗..好多野做..

慧又病到唔知點咁..惜別會d野又搞到頭都大埋..

你地唔鐘意咩..可以講..但唔好比面色我睇..

你地啤我..比面色我睇冇用嫁..個d野唔係我一個搞.

唔係我一個話晒事..上有miss w0nG..下有成班同學..

點解係要咁樣!?口黑面黑對住我..放學留低你地果小小時間..

個個當我仇人咁..你地要去玩..要去溫書..要去做自己野..

我都有我既野要做嫁..唔係我要迫你地呀..係我要去開會代你地去交代d野..

交唔到..係我代你地比人鬧呀..日日咁問你地..你地煩..我唔覺得煩!?

好心問下你地意見..咩反應!?..冇w0咁答我..

你地係f.5學生..我都係f.5學生..點解我有義務為左呢件事咁落力!?

要搞小圈子係咪唔應該係f.5搞呢!?都大個la`仲係中一中二!?

有意見就講..唔好黑口黑面..圍埋自己一堆一度講..唔鐘意又唔出聲..

冇人唔比你出聲w0..咁樣係朋友既表現!?

到左今日..真係要交野la..好心出黎問下你地係咪真係做..

又係圍埋一堆自己講..我真係好火滾..好想鬧..

個心諗..點解要我同婉儀兩個人承受呢d野!?奉旨睇你地面色!?

嬲之餘..我個心真係好up..5c點解愈黎愈多事..

愈搞愈多小圈子..團結d唔得!?..我真係好灰..好亂..

係咪唔搞事..同埋你地圍埋自己講比面色我地睇..你地心情會爽d!?

唔好咁幼稚好冇!?..我大可以乜都唔問..同傑傑佢地幾個人傾好晒..

就去交野..但我冇w0..我有咩得罪你地呀!???做錯左咩呀?有咩欠左你地呀?

到左今日開會..個個報告班d野點搞..我感覺到人地班好團結..

但我地班呢!?..咩事!?..係咪不知所為..

做呢個籌委..已經做到我好累la..唔係我自己想做嫁..

做呢個位置..就係為左睇你地面色牙!?

如果你地咁唔鐘意..你地話事..你地自己試下做籌委l0..

睇下咩感受l0....

小慧對唔住..呢排心情唔多好..有時好惡對你..s0rr...

紙巾生日快樂`冇咩心情同你講生日快樂..s0rr..

笑並不代表我很快樂`=[

 
__珍惜現在所嬡*:2008-11-21 08:23 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ___回憶永遠是最好的;;`