哇- -今日去大澳..要著PE衫返學..好樣衰-_-
成程返學既路就係比人掃視-_-全校得我地班著PE衫-V-
真係想死~_~返到去..話要聽埋早會先..咪聽LO-_-
最後8點半定唔知9到出發a_a一坐就坐到10點幾-v-
好采冇暈車浪-.-不過係咁訓..電話個耳失-3-比我扯斷左/口\嗚
去到聽錢sir講小小野就開工luu..首先去搵地方..
搵呀搵-_-好成功地- -我地第一組搵晒- -得閒得制係度食茶果>v<
好味哇>v<最衰冇影相@v@跟住我地就開始做自己主題既野..
首先緊係訪問人-_-"諗住問過伯伯..好聲好氣-_-個呀伯當我透明咁行過..
太樣衰/口\太傷害我..跟住果三個字-3-咩都冇做過-3-係咁行..
不過身為組長的我-_-無理由令我果組交白果- -都係再問人把la..
問下問下..就問晒la..原來都幾多人鐘意大澳..話佢靜wo..咁又係既..
做完野,,就跟呀sir行大澳一個圈- -呢個咁既時間- -我隻腳已經攰到就斷..
行行行-_-好不容易行晒,,陰公-_-一上返旅遊巴坐低- -感覺已經唔係我的了-.-
即黑訓覺- -訓左唔知幾耐- -就到左東涌..又要轉車- -今次楚瑩坐我後面 - -
心諗慘了-.-唔洗訓..不過都訓呀訓- -訓到沙田左近都係比楚瑩嘈醒左-.-
返到去話唔洗入學校..咪同楚瑩返屋企lo..佢搭車個樣勁搞笑xD
累到個樣成隻熊貓咁xD 個個都好似好多收獲A_A買左好多燸米磁- -
我都有買- -不過自己貪食食晒-_-係大澳買既野- -就得返支蝦醬
不過MISS LO的a_a聽日比佢..返到屋企- -老豆同我講你有封信- -
但都即黑訓左係張床度- -真係拉我都唔想起身-.-不過都死死氣去左洗白白..
洗完白白隻腳好d..就開始做功課- -做呀做- -話咁快就到左呢個時間..
終於做好I.H個sba-v-冇陰公- -e家..頭暈暈-.-又傷風..辛苦...
丫仲有..睇左封信a_a多謝笨怡..仲送左兩個馬幣比我@v@2毫子仲重過我地個2蚊-_-"
都多謝家慧a_a呵呵..
多謝一直以黎支持我既朋友..
但我今日知佢有左新既老公了..
我真係唔知開心..定唔開心好..
見到佢幸福..我應該開心..
但係同時..又代表住我要決心離開佢..
佢成日話我..諗野淨係識諗人..永遠唔識諗自己..
今次我明白la..係放手既..始終都係要放..
無論你點樣握緊..最終都係要放手..
呢個唔捨得..只會令你片遍體鱗傷..
愛壹個人..唔係一定要得到..其實只要睇到佢幸福..
咁唔係就夠la咩..只要佢覺得開心..
都應該支持她`=]