| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 18 日 星期一 ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事* |
| ___很忙很忙;; |
分類: 未分類 |
哇-_-三日冇打BLOG..
爆多野做- -個人愈黎愈唔夠訓..
遲D先更新個BLOG-V-想死了..
今日最特別既事..就係....
良心發現補返7成中文功課-3-哈哈
難得-V-仲溫埋書先返學..
都個幾月未試過咁努力A_A
|
| __珍惜現在所嬡*:2008-02-19 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;` |
2008 年 2 月 15 日 星期五 ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事* |
| ___面對現實;; |
分類: 未分類 |
今日呢..又係同紙巾一齊行學..
今日冇咩特別也..大部份堂都專心聽書..
最開心就係PE堂唔洗上xD正
英文堂都有聽書@V@最尾先冇
週會呢a_a中五中七既送別會..學校第一年搞..
但搞到好悶..7A個段片好正xD
祝你地會考/AL成功xD
提醒左我..好好珍惜中四既日子=]
放學返到屋企..玩下電腦- -沖個涼
星期5懶做功課- -v呵
10點幾同美傾電話..佢聽日生日xD
傾到1點幾..覺豬@o@
|
| __珍惜現在所嬡*:2008-02-16 10:18 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;` |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 80 | »
|