今日係情人節a0a同紙巾一齊搭車返學
佢送左古古力比我xD多謝也..
返到學校-_-狂做功課..早讀堂都繼續做-_-
英文堂-_-要做TEXT..很努力地...做晒D選擇題-V-"
小息就落左去食燒賣-_-D燒賣都唔燒既- -"
返上黎上地理..比楚瑩嘈左我成堂-3-人都癲..
比錢SIR問問題-__-我居然唔識答..丫..
之後上音樂..好悶..4C-V-不嬲都唔似上音樂堂..
放晏就..去左肥祺屋企食- -v買左m記..傻迪又神吹-_-"
跟住上中史..乖乖聽書@v@..好快過..
上中文luu..又嘈-_-救命..不過算la..都唔係教咩書..同楚瑩係度傾計-.-
最尾上數學..係度幫樂琳做中史校本評核-3-冇聽過書..
好采楚瑩教返我- -v..放學幫傑傑送古古力比人a_a
楚瑩又跟住wo-v-搞到肥祺同峰峰又跟埋一份..救命- -
唯有叫牛丸幫我轉交a_a再打電話叫果個人轉交la xD真好..咁就冇人知LA-V-
之後就同楚瑩搭車返屋企..返到去做功課..玩下電腦..@_@
7點幾紫珊打黎..咪傾@o@傾下心事..傾傾下就10點3,4-v-真快
傾到個肥珊又想喊- -嚇死我a_a之後11點就覺豬la@_@
情人節快樂<3
多謝送古古力比我既人<3
沒尒感覺就是不一樣...