今日主要係拎成績表..成績如下 :
中文 9/44
英文 44/44
數學 37/44
地理 11/44
中屎 1/17
人民 35/44
旅遊 5/44
宗教 27/44
音樂 8/44
全班 32/44
最衰都係英數..勁灰..唉..拎完無LALA好唔滿意自己成績
回顧一下中四以來.....
由中四前既暑假既開始..我決定呢年比心機讀書..
同時..亦都係我同瑞兒感情出現問題既開始..
開學之後..陪佢既時間更小..做完功課..睇下書..再打下機..
都已經累..差唔多訓..傾電話時間..由每日兩個鐘以上..
減到得返半個鐘..甚至冇..到左十月..UT到LA..
其實預左考得唔好..英文好多唔識..數學根本冇心機去理解..
好快好快..又左十一月..兩個月以黎..瑞兒送左一句比我.."你變左好多"..
當時..我只係解釋..要升中五..要讀書..其實....都係因為貪玩..
有時..唔打機既話..真係會多D時間陪到佢..連佢叫我..簡簡單單..每日打個BG..
我都做唔到..佢比既警告..我都睇唔到..[有些感覺變了..才記起..每次我都在笑]..
佢一次一次咁同我講..你陪小左我..我竟然當係冇所為..11月尾..我開始預備考試..
更加忽略..連佢病..都唔多關心..只係一兩句問題..連佢開到口..叫佢注意下..
我亦係如此..到左12月..我同佢真真正正咁鬧左場交..到呢個時間..依然唔知錯...
仲要發返佢脾氣..結果..比左個冷靜期大家..
呢一次分開前..佢同我講左句.."你永遠都做唔到1樣野..對朋友同女友既分別"..
仲有一句.."我1次1次俾你既信任! 係你自己1個親手破壞!,"..幾日後..一齊返..
好唔容易過左個考試..到左十二月二十八號..因為我舊MSN名..呢次分開..
令我諗清楚好多好多野..到左放左假..返學果日..我發現..原來我冇動力令我專心上堂..
到左現在呢一刻..真係覺得呢半年..我究竟有冇好好咁珍惜佢..
口口聲聲為佢好..但咁樣對佢黎講..係咪真係好..可能佢要既..只係想我陪住佢..
用左咁多心機..用一段愛換返黎既成績..竟然係咁..又係咪值得..
真係好想知道..我點知..先可以令你返黎我身邊.........
