今日6點半先起身la又..咁起左身..第一時間洗面刷牙..
跟住打電話比瑞兒..以為佢未起身..好采佢起左la@@
今日要帶校嬲返學..很麻煩的說..返到學校..食完早餐..就上去..
第一,二堂英文堂..第二堂中間去左影班相..個攝影師- -無奈...
影相..1,2,3就影- -咩事都唔知..影Q版果時仲衰..一話Q版..
我地郁位..佢就影- -忽..我行左一步喳..之後佢又話再黎過..煩 - -
影完相..又上返去上堂..小息..落去食左小小野..
之後地理..音樂..音樂筆試-.-46分..60分滿分..神奇-.-"溫都冇溫過..
跟住食晏..同傻迪同祺食..又係咁..返到去上中史..中文..
中文又有問題了..激嬲MISS-V-其實唔係MISS小氣..係你地玩到過左火- -
點講點玩都唔可以叫MISS死..玩還玩MA..之後MISS成堂冇教書..
班死仔仲要勁冇人性地訓晒-V-...比下面唔好訓MA..之後上數學..都幾OK既..
放學..陪楚瑩去還書..佢話佢內疚-V-..其實唔洗既..拎一個祭祺好過成班丫-3-..
跟住自己返屋企..上到火車又呆-V-..返到屋企..沖涼..拎電腦..同人傾MSN..
慢慢就夠鐘@__@到E家`完
今日有D炆- -真係咩都唔好搵個死肥婷傾..好煩
人係咪真係可以擺脫過去..?`
沒有過去..又怎有現在..將來..?`