今日..9點起身開電腦..1 ON MSN..就比人叫玩信長-V-
咁咪玩左場LO..輸左..唔緊LA..帶個新手-V-冇緊要.
之後咪上網睇下野..傾下計..到到兩點幾..
又比人叫玩信長..玩左場..好快re..唔想玩了..
之後傑傑打黎..裝魔獸..整整整整..成個下就都係未得..
跟住佢以為得..叫我叫人玩..叫晒之後..原來佢未玩得..
咁唯有我同佢地玩..玩玩..又輸多場- -殺31個都輸..
合作的問題..唔緊要la..都係咁..
玩完..都6點幾..唔玩了,,又同fd傾下msn算..
傾傾下..見到靜姐個msn..順口入去..叫去睇住瑞兒..
怕佢又犯錯呢..唔巧有事..我仍在等你..`
如果過去真的要消失..
我也絕不希望你在我世界中消失..
為何你說的每一句話..
都像在每時每刻提著我..
你說的永遠..到那了..何時才歸來..
仲有6日..祝你快樂^__^
你 愛 錯 一 個 .. 唔 愛 你 個 一 個
點 都 好 過 錯 過 .. 愛 你 個 一 個
如 果 真 的 相 愛 .. 請 彼 此 珍 愛 ..
不 要 在 失 去 後 才 後 悔 ..