hungloveyi
暱稱: δ牙甲﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
__時鐘`-願各位用每分每秒珍惜身邊人;
最新文章
___轉眼即逝;;
___閑得過份;;
___悶叉死我;;
___就是這樣;;
___好人有限;;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 1 月 2 日  星期三   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


成績..掛了........1月1,2果篇係下底.. 鬱悶 分類: 未分類

琴晚 8 點 .. 熄電腦 .. 個人冇心機 .. 真係做咩都癈 ..

又係訓上床 .. 望住天花板 .. 諗下一直以來 .. 我究竟做錯幾多野 ..

諗到 .. 瑞兒林走前的一句 .. 你D朋友 .. 對你仲好似重要過我 ..

個心真係好酸 .. 係咪事實黎嫁呢 .. 可能我真係有時為左朋友 .. 忽略你 ..

係度 .. 比我講句 .. 對唔住 .. 我知你唔想聽 .. 解釋等於掩飾ma .. 明白 ..

跟住 .. 我又諗 .. 為左朋友 .. 竟然搞到咁 .. 又有幾多個真係當我朋友 ..

真係唔清楚 .. 至於美玲果件事 .. 我真係唔知你唔想比 .. 點講你先明 ..

比佢抱多最後一次 .. 只係我衰心軟 .. 我都真係有問你 .. 我問你 .. 唔係一定要你應承 ..

但係你就以為我會嬲 .. 都怪我平時對你不太好 .. 對唔住呢 .. 好對唔住 ..

不過一切都太遲 ..

到左今日 .. 都係9點半起身 .. 心情唔好 .. 同細佬嘈左嘈 ..

搞到兩兄弟都面阻阻 .. 唉 .. 可能又係我錯 ..

成日都冇做過野 .. 就係坐係度 .. 同人傾下計 .....

傷風了 ....

令願我懲罰自己 .. 不想抱憾至死

當過我係朋友..就係度留個CM..我都想睇下..我一直為既朋友..有幾多個
等三天吧....好似好無聊..但我真係想知....

  

照舊..琴晚8點..熄電腦既時間..msn個外掛叫我更新..咁我咪更新..

點知更新完係唔on得..唯有以我緊有既電腦知識搞搞佢..-v-搞到一半..

紙巾打黎..佢真係好驚驚呢..一度同佢傾..一度搞..搞多陣..得左-v-

跟住又同紙巾傾..點知佢想做果樣野又有意外..又驚了一場..陰公..

之後又幫佢搞tim左..搞tim左之後..同佢傾多陣..差d搞到佢喊..嚇死我..

佢仲嬲到連我個名都叫錯..個情景..真係.. - -怕怕 .. 安慰完佢收線 ..

收左線打比紫珊..我學校果個-v-唔係笨珊你-v-諗住搵佢傾下計....

但佢話唔得閒wo..咁算..返上床呆下..呆呀呆..諗起應承左紙巾..要sd msg比瑞兒..

其實由2左好耐..怕阻到佢..又怕激嬲佢..多謝紙巾同朱朱比勇氣我呢..

12點..完住sd唔到msg..真係陰公..咁我就12點半開始打..打呀打..

打打下已經1點2,3..手都軟晒..打下打下就打左咁多..將好多野都講左出黎..

希望佢鐘意la..sd多個比呀恩..就訓..訓到今早..今日10點先開電腦..又係發呆..

呆晒..呆多陣..牙明..峰..淳都話留左cm比我..叫我睇..好多謝你地呢..

諗諗下..問淳..航..迪迪佢地玩唔玩信長..講定唔好嬲我做肥..唉..好不在狀態..

但入到去第一場..殺左28個..真係自己都唔信..可以做到..今日先試到..一個新手既之味..

平心靜氣玩信長..真係冇咁多交嗌..最尾輸左..但今日覺得唔緊要la..唉...好掛住你..

玩玩玩..玩到4點幾5點到掛..多謝你地陪我咁耐..之後同呀妹傾計..比人激死..

比佢搞到4日以來第一次笑..真係冇佢收..今日就係咁多la..`

極不想分手 但沒借口 你說你受夠
今日呢句..成日浮係我腦海..個個朋友都話我地會冇事..我真係希望..有一日你會返黎..
我等呢一日..

仲有2日..究竟會有幾多個..

鐘意/喜歡能一瞬間發生..也能一瞬間消失
愛也能一瞬間發生..但卻不能一瞬間消失
如果可以..這就不是愛了吧..

今日啊..6點起身..6點半準時叫醒瑞兒..叫完又自己整野..汁野..

出門口..去到第一城站啊..瑞兒打黎..叫我陪佢..咁緊係好呢..點知...

個鼻屎佬(學校呀SIR)上車嚇死..咁想收線..怕怕MA..諗諗下都係唔好..

令轉頭傾..傾呀傾..唔經唔覺..到左大水坑..要收線了..有點不捨..都冇計..

返到學校..早會..凍死..企晒係度..上到課室..上左一個極嘈既早讀堂..

上英文堂..派卷了..MISS話有個十幾分..我真係以為係我-V-..因為英文年年都係我MA..

點知1A卷..有22分-V-..開心死..不過差兩分合格..覺得好唔抵..因為果兩分係...

"留"左兩個S..同多左兩個S-V-咁就兩分..掉返轉咪好..因為預左差..所以冇咩野..

之後小息..落左去食小小野..食完上地理堂..估自己會有75分..派MC卷先..31分..40分滿分..

覺得自己OK的..之後派長問卷..哇..得35分..滿分60..真係有D唔開心..不過算LA..呢科真係盡晒力..

都怪自己唔記得美洲西面係有山..冇左9分..上音樂堂..無聊極了..傾音樂比賽D野..希望4C團團結結..

搞到個音樂比賽..放食晏..同傻迪同祺食..傾下計..都OK的..食完返去..以為派中史卷..

點知MISS LO冇返..失望..個心"LOLO亂"..中史都係我重視既一科呢..呢堂空堂..

同左肥婷同肥仔傾計..佢地提醒我..女仔係要有安全感..點解我一直都忽略左..我自己衰左一次..

你會擔心..會害怕..所以先咁敏感..雖然婷話我抵死..但都多謝你..我懂的..的確是我錯了..

之後上中文堂..MISS NG..又話唔派住..分數又話未有..O晒咀..又怕多科..數學了..最怕唔合格的一科..

MC卷..40分滿分..得16..唉..差1分合格..之後長問卷..得27分..99分滿分啊..真係想哭..唉..灰死..

自問有努力溫數學..點解會咁....又冇咩心機讀..唉..之後放學LUU..同楚瑩去搭馬鐵..傾左陣..

佢落車..自己一個呆企..企下企下..見到個BB..好可愛..係度飲奶..係度微笑-V-癲左- -..

之後落左車..過馬路果時..又見到奇景..見到1男1女..係對面..個男想拖個女果陣..

個女又縮- -個女想拖個男果陣個男又搵野- -大家係度偷望- -..心入面又係度笑..不過反而覺得佢地好幸福..

至小..佢地仲可以愛鐘意既人一齊去街..真係祝福佢地可以一齊..返到屋企..又呆企陣..

去左洗白白..洗完..返電腦..傾下MSN..之後同傻迪佢地玩信長..打E班果丁友..幾好玩呢..

發現左..原來平心靜氣玩信長..可能提隊友更多..幫隊友更多..比以前郁D就鬧..就產..對大家都比較好..

對唔住呢..以前的信長戰友..以前只係睇到自己勁過你地..一尾當你地新手..癈..有野就鬧..

呢兩日..靜心..咁玩..反而覺得..原來你地真係有勁到..真係有學到野..唔係一尾亂玩..亂用..

玩完..就同好多人傾MSN..有安慰我..有要我安慰..有傾計..有傾心事既人..都多謝你地呢..就直到E家..

今日係咁多先..再見..`

日夜玩樂..但是我不快樂..就讓在別人前裝作開心`
曾不聽不管不想知你的近況..對不起..是我忽略..
或者我早應發覺你的狀況..抱歉....讓我學懂做你的好伴侶`
後悔檢討.....

信長的戰國冊..我會盡快趕起的了..都拖左好耐..希望幫到你地..
完成左..我就正式離開信長..願你地依然支持11.2B..`

你不在了..第5天
還有1天..朋友們..究竟有多少..`

 
__珍惜現在所嬡*:2007-12-31 06:27 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`


2007 年 12 月 30 日  星期日   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


恍惚的一天.. 分類: 未分類

 琴晚..係10個月以黎..真真正正冇瑞兒陪伴既第一晚..

呢晚真係好難好漫長..8點鐘..自己閃左上床..望住天花板..

得個呆字..個腦好空..過左陣..細佬叫我出去睇電視..

出到去..都唔知話自己係睇電視丫..定係發呆好..好唔知點..

呆到3點幾左右..訓到了..醒左幾次..到左今早9點半..起身..

個人好暈好暈..好辛苦..都係行埋電腦度坐..0n mSn..

又呆過..坐到11點幾..玩左兩場信長..做肥料..好耐都未試過..

唔覺唔覺..到左3點..兩日冇食過野..頂唔順..食左個腸仔包..

飲啖水..沖個涼..咁就5點幾..諗住做功課..比d時間好過d..

拎完出黎..拎住支筆..都係得個呆字..6點4..媽媽叫我食野..

去食左兩啖飯..反胃..唔想食..拎左包奶飲..老豆又係度嘈..

真煩..真係想嘈返佢..不過算lA..都冇所為La..比佢發下癲..

飲完..又返電腦..呆....

你與我 拖過亦吻過        有說過 終也未試過
抱擁也沒了麼           你賞過大雪麼
空空一個 心裡徒剩下苦楚     怎不等我 等到暑天的花火
 
冷戰過 吵過後悔過        接送過 佳節共我過
和好了但不可渡過         還幾次用心感動我
想過太多 然後就沒了麼      給我唱歌 然後就沒了麼

連日連日記起 與你最初一起的空氣 連日連日記起 看日出升起 多麼美
說過共你 愛到生死 永沒法比   
太掛念你 怕記不起 更是痛悲

陪我坐天曉 這夜你不在了
想起最感人那景點 也去過不少
有些感覺變了 才記起 每次我都在笑
追憶來到這完了 快樂卻不知曉 我竟哭了

 

事實我傷得比你重..

留住你 會否比分開更好 還是我需要畫上句號

離別你 會否比一起更糟 還是我需要換個態度

如若我學會珍惜一切 怎會導致我失寵

  

幸福時候 麻木接受            情不能舊 還是會舊
到讓你走 痛得想挽留          到讓你走 有一種渴求
時光流走 美麗過從來難照舊     能否能否 每日也猶如重新邂逅
慢慢會對待你像木偶 你愈活愈難受  便不會對待你像木偶 發現後愈難受

當沒有 偏會痛惜最初的所有
極不想分手 但沒借口 你說你受夠
才明白 當還有 不識得挽救
習慣被愛等於咀咒 令你很多傷口
即使追究 走的都要走 方知道內疚


你不在了..的第二天..

 
__珍惜現在所嬡*:2007-12-30 07:04 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`