今日..6點起身..自己都唔願起身呢..結果死頂起左..
一離開張被..變左雪條了..之後洗頭..洗面..刷牙..
搞搞下..都6點半..趕住打比瑞兒呢..之後諗諗下..都係過多陣先打..
琴晚唔夠訓..比佢訓多陣..之後開電腦..聽下歌先..汁下返學D野..
汁到搭8,9..打比瑞兒了..聽落好累呢..最衰冇時間..真係想比佢訓多陣..
返學..搭車仔..見到紙巾..傾下心事..傾下閒計..好快又到左..
返到去..早會..呆晒..聽到果隻歌..又靜左..諗野..有D歌詞幾岩呢..
之後上T&T..派卷..旅遊呀..第一眼見到個分..失望..60分..唉..之後傾傾下..
飛哥叫我睇下後面D答案..發現 - -後面果頁..呀SIR寫我總分66-V-..於是出去問呀SIR..
又見到呀SIR張分紙寫住我63-V-..點解咁神奇既..之後呀SIR叫我計左先..
計完..仲O咀-V-68分..不過都好..開心返D..之後傑傑同飛哥又死唔信了-V-
係度係咁計自己份卷- -"之後又話我計錯- -又計我果份- -..好采JA..兩隻死野..
之後上中文-V-..佢又話唔派卷..話講SBA D野重要D..但我覺得派卷重要D..好怕唔合格..
算LA..照聽..之後上數學..仲興- -..數學長問得27分..之後對對下卷- -發現..
原來唔係抄錯題目果幾條我冇分..係岩岩合格的- -V....真係O晒咀..捉住飛哥黎煩..
佢仲笑..冇陰公-V-..之後上PE..玩跳安馬.."供"橋..同"前滾返"尾果兩個都冇咩事..
跳安馬就拿野-V-"..+到5層之後..林尾果次- -唉..跳呀- -跳到差小小跳過..但自然反應- -
縮左兩隻腳上黎..撞到隻腳..可怕- -..痛到傻..之後仲要"6"落張毯度-V-...想死=V=..
傻迪仲好笑呢..次次跳到上去一半..就坐左係度- -...今日真係笑死..開心返D..但一靜又係咁..
之後..英文兩堂..MISS冇返呢..係度悶..傾下計..週會仲悶..之後就放學..
放左學..係學校門口同MISS LO傾左陣- -好搞笑..度密月變左做導遊..不過睇得出MISS LO係開心既..
傾左陣..紙巾黎左..佢又搞笑..開心呢..之後等埋楚瑩就走..楚瑩今日返全灣..叫我地陪佢等巴士..
點知嫁巴士黎到至話..我都係返屋企- -..搭馬鐵..算- -唔緊要LA..之後同佢兩隻野傾計..
楚瑩落左車..紙巾問我..喜歡同鐘意有咩分別..一時之間..真係唔知點答你好..
總知真係有唔同呢..之後返到屋企就洗白白..傾MSN..都係咁過..整下信長D野..
就到E家..今日完LA..謝..`
......唉