hungloveyi
暱稱: δ牙甲﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
__時鐘`-願各位用每分每秒珍惜身邊人;
最新文章
___轉眼即逝;;
___閑得過份;;
___悶叉死我;;
___就是這樣;;
___好人有限;;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 1 月 5 日  星期六   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


呆` 分類: 未分類

 今日呢..9點半起身..就去電腦度了..

又係對住電腦呆左陣..開左戰國D野..整左小小..又懶了..

之後睇左一會書..又悶了..

之後同人傾MSN..傾左好耐..

跟住就玩左一場信長..玩完就去洗白白..

洗完白白就訓左陣..訓醒左就食飯飯..食完飯飯就上左陣勁舞..

之後冇野好玩就OFF左..之後係無聊LO..至到E家..

唉..`

不敢相信..和你戀愛無默契
不敢相信..和你戀愛無下世

 
__珍惜現在所嬡*:2008-01-05 07:45 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`


2008 年 1 月 3 日  星期四   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


淡淡既一日..` 分類: 未分類

 今日..6點起身..自己都唔願起身呢..結果死頂起左..

一離開張被..變左雪條了..之後洗頭..洗面..刷牙..

搞搞下..都6點半..趕住打比瑞兒呢..之後諗諗下..都係過多陣先打..

琴晚唔夠訓..比佢訓多陣..之後開電腦..聽下歌先..汁下返學D野..

汁到搭8,9..打比瑞兒了..聽落好累呢..最衰冇時間..真係想比佢訓多陣..

返學..搭車仔..見到紙巾..傾下心事..傾下閒計..好快又到左..

返到去..早會..呆晒..聽到果隻歌..又靜左..諗野..有D歌詞幾岩呢..

之後上T&T..派卷..旅遊呀..第一眼見到個分..失望..60分..唉..之後傾傾下..

飛哥叫我睇下後面D答案..發現 - -後面果頁..呀SIR寫我總分66-V-..於是出去問呀SIR..

又見到呀SIR張分紙寫住我63-V-..點解咁神奇既..之後呀SIR叫我計左先..

計完..仲O咀-V-68分..不過都好..開心返D..之後傑傑同飛哥又死唔信了-V-

係度係咁計自己份卷- -"之後又話我計錯- -又計我果份- -..好采JA..兩隻死野..

之後上中文-V-..佢又話唔派卷..話講SBA D野重要D..但我覺得派卷重要D..好怕唔合格..

算LA..照聽..之後上數學..仲興- -..數學長問得27分..之後對對下卷- -發現..

原來唔係抄錯題目果幾條我冇分..係岩岩合格的- -V....真係O晒咀..捉住飛哥黎煩..

佢仲笑..冇陰公-V-..之後上PE..玩跳安馬.."供"橋..同"前滾返"尾果兩個都冇咩事..

跳安馬就拿野-V-"..+到5層之後..林尾果次- -唉..跳呀- -跳到差小小跳過..但自然反應- -

縮左兩隻腳上黎..撞到隻腳..可怕- -..痛到傻..之後仲要"6"落張毯度-V-...想死=V=..

傻迪仲好笑呢..次次跳到上去一半..就坐左係度- -...今日真係笑死..開心返D..但一靜又係咁..

之後..英文兩堂..MISS冇返呢..係度悶..傾下計..週會仲悶..之後就放學..

放左學..係學校門口同MISS LO傾左陣- -好搞笑..度密月變左做導遊..不過睇得出MISS LO係開心既..

傾左陣..紙巾黎左..佢又搞笑..開心呢..之後等埋楚瑩就走..楚瑩今日返全灣..叫我地陪佢等巴士..

點知嫁巴士黎到至話..我都係返屋企- -..搭馬鐵..算- -唔緊要LA..之後同佢兩隻野傾計..

楚瑩落左車..紙巾問我..喜歡同鐘意有咩分別..一時之間..真係唔知點答你好..

總知真係有唔同呢..之後返到屋企就洗白白..傾MSN..都係咁過..整下信長D野..

就到E家..今日完LA..謝..`

......唉

 
__珍惜現在所嬡*:2008-01-03 10:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`