琴晚..又同瑞嘈..可能真係我錯..又或者..真係我錯..
我壹直都唔知我地之間係咁..曾經同我講過..兩個人相愛..
壹定要有信任..但係原來..你對我既信任..已經隨住種種既事..
隨住時間..咁溜走..琴晚喊左成晚..諗返好多好多..
可能我真係做左好多好多..令你會亂諗既事..令你失信心既野..
你話過..只要你對我既信任返黎..你就會返黎..我真係好想知..
點先可以得到你既信任..今日..就做第一件事..曾經話過..
會為左你..搞好個BloG*..今日..搞到成日..我得左LA..希望你鐘意..
信任係要培養..我明白呢樣野..我會等你..瑞兒..`
今日..一早起身..得個呆字..成日都係呆..同整個BLOG..冇野做過..
所以今日冇野打..`
要朋友們擔心..對唔住..我會冇事..只係時間問題..放心..
今天明白..什么叫安慰人的人..永遠不懂安慰自己..
此時此刻既我..真係搵唔到開心同笑既籍口..多謝各位朋友..想哄我開心..多謝你地..
當沒有..偏會痛惜最初的所有..`