話咁快就九個月la xD不過今日老婆有D唔開心/3\都係怪我呢..
對唔住也..希望老婆呢個月都開開心心LA..中四之後的確係陪佢小左/ \
今日其實冇咩特別@V@..起身返學..老婆起左身MSN陪我..但我叫佢去訓/ \
搞到佢好唔開心呢..對唔住也/ \..7點5出門口..搭馬鐵..撞到紙巾..傾兩句..
咁就到..早讀..MISS幫我買書了@v@v比返錢佢.上完早讀..上早旅行同中文..各一堂..
個人好累好累..冇咩心機上..好采教d野唔係太重要..小息落去食d野..數學堂-v-
最憎的一堂..不過都要聽..黎緊中數一定要合格~﹏~..上pe-v-
學跳舞-v-成日飛落地下..痛痛呢-3-唔緊要la@v@幾好玩..放食飯luu*
想打比老婆~﹏~但打極都唔通/3\咩事哇..食完飯仔..返去上英文..
又係好累好累..冇心機聽...冇咩點做過野呢..之後就週會-v-禮堂又唔開冷氣..
又唔開風扇..超焗..個講座又悶wo..人生第一次係禮堂訓著左..唉..真係好累 / \
放左學@v@同紙巾返屋企..紙巾落車..又打比老婆..點知都係唔通/3\唉唷..
返到屋企就洗白白..同老婆傾左陣..又累到去訓....唔知自己咩事..成日都咁累..
之後就陪老婆...做下功課..之後就傾電話..訓左-0-
老婆Bb 九個月大快樂也>3<