hungloveyi
暱稱: δ牙甲﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
__時鐘`-願各位用每分每秒珍惜身邊人;
最新文章
___轉眼即逝;;
___閑得過份;;
___悶叉死我;;
___就是這樣;;
___好人有限;;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 11 月 19 日  星期一   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


哇@v@好長既一篇野!!` 分類: 未分類

唔經唔覺九個月la`..身邊既朋友初時個個都話我地好快會散..
就係因為係網戀開始..但係我地證明左..我地係可以長長久久..
係呢九個月入面..我地兩個人..真係嗌左交..
最好笑係..我地頭兩個月..個個星期嗌兩三次交..真係小小野都鬧對方..
有時諗起都會係度傻笑xD..好LA..話快唔快..話慢唔慢..就咁九個月..
好多從前唔了解對方既野..我地都開始了解..
幾時對方扮開心..只係聽到把聲..都會明白..
記得呢..有一次我地嗌分手呢..果次係我讀左4年中學..第一次係全班面前咁喊..
但無悔呢..個個都話我KAI..`可能佢地唔明呢..
呢段經歷..令我地知道..有咩唔明唔知..就問對方..講比對方聽..
唔好收埋收埋..對方會誤會..令我地學識左互相遷就..
咁喊都係值得..
呢幾個月黎..自從開學之後..我好小好小既陪你..
成日就係掛住做功課..打機..訓覺..因為個人好累好累..
如果係以前既你..一定好已經發晒脾氣..
E家既你..會體諒我..真係好多謝老婆..
有時我真係會因為太累..發你脾氣..搞到你唔開心都唔敢講..
真係對唔住..祝老婆係九個月開開心心..往後既日子都開開心心..
我地唔係分開..我兩愛故事從沒終章..``xD



忘了是怎麼開始
也許就是對你一種感覺
忽然間發現自己
以深深愛上你 真的很簡單
愛的地暗天黑都已無所謂
是是非非無法決擇
沒有後悔 為愛日也去跟隨
那個瘋狂的人是我
喔~
I LOVE YOU 無法不愛你 BABY 說你也愛我
I LOVE YOU 永遠不願意 BABY 失去你
不可能更快樂 只要能在一起 做什麼都可以
雖然世界變個不停 用最真誠的心 讓愛變得簡單
I LOVE YOU 我一直在這裡 一直在愛你
I LOVE YOU ( YES I DO )

永遠都不放棄 這愛的權利
如果你還有一些困惑 OH NO 請貼近我的心傾聽
聽我說ぴ愛你 ( YES I DO) 我愛你

 

如果你E家你問返我..點解當時會愛你..溝你呢..
可能我真係唔記得左..但係心入面..只係知道我係深深嬡你..`
亦只係知道要對你好..為你好..!`

愛你..每日照顧你..留意住你開唔開心..可能已經成為左我每一日的一部份..
如果有一日冇左你..我真係唔知點..問我有冇後悔過愛你..
肯定咁答..冇..話你加重我負擔..又唔覺..雖然要抽時間陪住你..
但係..我覺得陪你既時候..講下笑..大家傾下心事..反而係減壓..
真係好多謝你..一直支持我..讀書你會為我講句加油..有時打機..你亦會為我說聲加油..

E家你叫我離開你..死都唔會走-3-..自從果次之後..
我就同自己講..永遠都唔會放低你..只係要對你好..珍惜你..
不再願意失去..同你一齊..真係做咩都冇所為..
講下大家係學校既野..傾下計..傾下心事..大家扮下低b..
扮下嬲對方..激下對方..都好開心..只係如果你病..唔食藥..
我會有d唔開心..唔緊要..我知你怕食藥..會比耐性去哄下你..
只要你冇事..我地真心相愛..就咩都冇所為`

我知你有時..係夜晚..好靜既時候..仲會亂諗..亂諗我會唔會有第二個..
或者你會諗..我愛唔愛你..但係你唔洗再亂諗..我就係咁愛你..
真心真意咁愛著你..就不放開..對你去..關心你..保護你..守護你..
就這樣一輩子..!`ι ζουε Yομ`



楚瑩公囍你仲有4日就生日LA xD雖然今年唔知陪唔陪到你..但都祝你開開心心xD
紙巾我都祝你開開心心@v@可以同你鐘意既人一齊..希望佢果日陪到你la xD`

火炎中的本多小寶寶..依然.肥和帥xD`
戰國最強.非你莫屬@v@

 
__珍惜現在所嬡*:2007-11-19 09:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`


2007 年 11 月 15 日  星期四   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


今日應承左老婆要打的@v@大日子 分類: 未分類

話咁快就九個月la xD不過今日老婆有D唔開心/3\都係怪我呢..

對唔住也..希望老婆呢個月都開開心心LA..中四之後的確係陪佢小左/   \

今日其實冇咩特別@V@..起身返學..老婆起左身MSN陪我..但我叫佢去訓/    \

搞到佢好唔開心呢..對唔住也/  \..7點5出門口..搭馬鐵..撞到紙巾..傾兩句..

咁就到..早讀..MISS幫我買書了@v@v比返錢佢.上完早讀..上早旅行同中文..各一堂..

個人好累好累..冇咩心機上..好采教d野唔係太重要..小息落去食d野..數學堂-v-

最憎的一堂..不過都要聽..黎緊中數一定要合格~﹏~..上pe-v-

學跳舞-v-成日飛落地下..痛痛呢-3-唔緊要la@v@幾好玩..放食飯luu*

想打比老婆~﹏~但打極都唔通/3\咩事哇..食完飯仔..返去上英文..

又係好累好累..冇心機聽...冇咩點做過野呢..之後就週會-v-禮堂又唔開冷氣..

又唔開風扇..超焗..個講座又悶wo..人生第一次係禮堂訓著左..唉..真係好累 /    \

放左學@v@同紙巾返屋企..紙巾落車..又打比老婆..點知都係唔通/3\唉唷..

返到屋企就洗白白..同老婆傾左陣..又累到去訓....唔知自己咩事..成日都咁累..

之後就陪老婆...做下功課..之後就傾電話..訓左-0-

老婆Bb 九個月大快樂也>3<

 
__珍惜現在所嬡*:2007-11-16 06:25 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`