| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 30 日 星期五 ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事* |
| 過癮的一天@v@ |
分類: 未分類 |
今日依舊呢..6點起身@@一整開d被-.-凍到縮返入去..
之後用隻手粒件衫返黎=3=暖笠笠呢xDD之後就去刷牙,洗臉@V@
洗臉-.-結冰呢..HELP-3-!之後就做功課@@琴晚做淨的
做到6點8..夠鐘叫老婆仔起身..打到去@V@隻懶豬仲訓緊
訓呀訓@@凍到隻傻豬唔返學xD咁又係@V@大埔呢兩日得9-10度
唔緊要LA@v@ 9點提佢打返學校請假..7點5出門口@__@
出到去-.-僵左..凍到痴線..sms都唔想禁..由佢震=v=
上左火車@v@暖呢..真好@v@返到馬安山@o@
暖過沙田好多呀@__@上堂..上中史..派卷同平論題@@怕怕
好采1份14/20 , 1份13/15 .. 都幾滿意xD..9點半先記得叫老婆請假/3\笨呢
放小息..冇落去食野@@因為覺得飽飽..係度抄數@v@一度同楚瑩傾下計
好快就過左個小息..之後數學都好專心上@v@英文就遊云-v-""
食飯@@去試車仔面..好食@v@d湯紅到好似人地d地獄辣咁- -點知冇咩野JA.唔錯
食完返課室@V@同樂琳傾下計..楚瑩係咁話跳舞比人睇- -笑死..好快又夠鐘上堂
地理堂,,專心聽書@v@爽..明晒xD唔洗點溫呢@@
放學了..就問楚瑩返屋企未-0-幫佢執書包..唔係有排等-3-又要話我汁得唔齊-.-正屎忽
之後叫佢陪我影印@v@佢話佢趕時間- -係度吹我..搞到我印錯左la- -係咪呢..仲晒時間-.-
印完就出發去馬鐵站@o@等車..撞到紙巾xD日日都會撞到佢xD
三個返屋企@O@係火車度見到兩個鬼妹-.-SHIT..外國就是外國- -不知所為
條女係度用火車D環玩吊環-.-"仲要凌空轉個圈- -係咪痴線嫁..
對比之下- -YMCA既學生不知幾乖-.-"係度玩車門都得- -真係...唉-,-當睇雜耍
返到屋企..洗白白@OO@舒服xD洗完白白..就打中史筆記..不過打左陣..想訓-.-"
訓左陣xD起身就同老婆,,笨恩MSN@v@呵
完了xD
老婆著多件衫衫la@o@你再凍病就慘慘/3\
朋友們都要呀@o@
笨恩\33/勇敢d..有咩咪講出黎..唔好自己屈住@o@
|
| __珍惜現在所嬡*:2007-11-30 07:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;` |
2007 年 11 月 28 日 星期三 ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事* |
| 今日見得閒@V@打BLOG仔*-] |
分類: 未分類 |
今日呢..今日呢..今日呢-.-好平淡咁過-.-"""
起身@v@見老婆有msg到@v@緊係覆左先la xDD
個傻妹今日以為我唔知醒@v@卡卡..
佢大頭蝦呢@v@前兩日同佢講左@v@
覆完老婆@v@開電腦..開完電腦-.-都唔知有乜做..=3=
呆左陣..拎左本中史出黎-3-..打筆記@o@準備考試..
打打下-.-又覺悶了..唔打住..飛左去搵弱智航玩信長-3-
同弱智玩完都晏了..食晏就@v@食左4件西餅@v@好味
食完又打筆記..一度記d野..一度同老婆sd sms@o@
又打下打下-0-傻強叫我陪佢玩信長- -又玩-.-
玩完- -"見累- -又走去做豬=3="..訓呀訓..
訓到5點幾到la@o@起返身..玩夢力..
玩左陣-3-冇心機升..個人好攰@[email protected]左佢..
到e家打blog@v@
老婆仲未返呢~﹏~唔知佢喉嚨有冇事呢@/\@
快d好返也>v<
|
| __珍惜現在所嬡*:2007-11-28 06:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;` |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 80 | »
|