今日9點起身LA..起左身..埋電腦..
就緊係又發呆..真係E家日日都係咁..
遲早變自閉..個人好似冇乜目標..
日日就係發呆..冇野好做..冇晒值得我發奮咁-V-唉
跟住晏D..見到嘉麗個衰妹ON左..咪搵佢..又唔理我- -
係咪我做錯野定講錯野定UP錯野定佢心情唔好定佢唔開心-V-
好煩..算LA..可能過一兩日冇事..都到5點幾..
飛哥又叫玩信長..好LA..玩下..D人又走晒場..更冇引-V-
又呆住玩..飛哥又死要我陪..真係打爆佢個頭..-3-
玩到咁上下..又唔玩LA..同紙巾傾MSN..傾傾下..唔好諗咁多..
又發現自己..永遠淨係識話人..自己永遠幫唔到自己..唉.....
但求朋友仔們唔開心LA..唉...我就癲了/3\搵人車我兩巴-V-
今日諗左好多..個個都話..一段愛完既時候..
就要放開..就要忘記過去..但係一個人..真係可以放低自己既過去?
過去同現在..唔係都有聯繫?
接觸到現在既某樣野..唔係就會想到以往既某樣野?
一個人冇過去..又點會有現在..如果你話..
可以完全忘記一個人..你又真係有真心真意咁愛佢?
所有事與物可以放低..但回憶可以放下嗎?
人人話..放低過去的..就可以重新開始..但又真係得咩..?
又有幾多人可以做到呢一點..唉..
過去不止是過去..也是現在的根`這樣說..對嗎....!?
來到此刻..我應該恢復了嗎..?
幹麻我總是做不到..`
明白..唔知要等到幾時你先返黎..
但就是不能放下..相信終有一日..你會到我身邊..