| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 23 日 星期三 ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事* |
| 癲`=] |
分類: 未分類 |
今早呢..起身打比瑞兒叫佢起身..
等埋紙巾返學..點知佢趕到@_@
同佢傾下計咁..大家都有大家既煩惱..唉唷`=[
返到學校..同智障航傾下計..之後就上課室..`
上到去..未上堂..又呆了呆..=[
之後飛哥返左-__,-同佢吹水..佢真係癲癲地..
係要扮神手串我-___-"跟住今日成日都冇咩特別=]
放左學..要課外活動(少年警訊)..好玩了@O@
有D活動要出去玩..我同智障航係咁叫D F.1唔好去xD
4點9放@__@之後返屋企..返到去洗左個白白..恰左陣..食飯
跟住就陪飛哥同傑傑玩信長..玩到9點幾..開始整音樂比賽個PW..
整整整-.-整到12點先KO晒-3-..眼訓..即黑飛去訓..係咁多LA今日@3@
何不勇敢一點點..`=[
請珍惜身邊所有..不要錯過後才後悔..`=]
|
| __珍惜現在所嬡*:2008-01-24 06:37 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;` |
2008 年 1 月 22 日 星期二 ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事* |
| 灰... |
分類: 未分類 |
今日係學校冇咩野發生..
係比個和仔捉左兩樣野..校服同埋講"頂你"..
咁就比佢罰左抄100次"頂"字..唉...THX..榮榮幫我抄左67次@v@
跟住中文堂-.-成班男仔係度用面油紙..聰聰好恐怖呀..多到..
兩張透的..陰公-v-奇蹟..今日做左冇油人..榮榮sor@_@搞到成班都問你拎-.-
跟住放學..返屋企..冇門口入..等左3,4個字先有..
入到去又停電..真係唔知想點..打交la..
開到電腦..玩左場信長..用山王..無望..個網路勁唔隱..有時慢有時唔慢..
對山王極失望..打十幾下先爆一下第三招..唉..以後唔自選你..
跟住..玩完..見嘉麗msn on左..咪搵下佢..又唔理我..見埋佢msn後面句野..唔知點咁
個心不爽..咪搵紙巾..叫佢幫我問下..得出黎個答案..切底灰晒a_a..冇野好講la..
緊一個人就係會比人咁對..唉`今日係咁多`
|
| __珍惜現在所嬡*:2008-01-22 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;` |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 80 | »
|