hungloveyi
暱稱: δ牙甲﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
__時鐘`-願各位用每分每秒珍惜身邊人;
最新文章
___轉眼即逝;;
___閑得過份;;
___悶叉死我;;
___就是這樣;;
___好人有限;;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 1 月 17 日  星期四   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


好累..同有開心有唔開心既一日` 分類: 未分類

今日陸運會..返半日..同前日一樣..

同嘉麗..紙巾..祺..去做接待..今日多左d人..幾好..

不過就凍死..結果- -被迫買左兩杯熱古古力..

7蚊杯~﹏~細到呀媽都唔認得..

跟住去到尾11點幾果陣..有兩個唔知咩學校既學生- -

頂佢地唔順..話要搵人..問佢地咩社又講唔到..f.2wo-v-分社坐嫁大佬..

叫佢地入黎寫個名自己搵..又唔制..真係忽上腦-3-

問多次佢咩社..佢話件衫好似紅..又好似綠..又好似藍..

心諗講埋望社(黃色)丫笨..跟住岩岩又有家長到..冇咁得閒理佢地..

走之前-.-見到ms.wong..講左句..叫ms wong搞tim你地算- -"

轉頭-v-即黑唔見左..早知早d講..跟住到尾果陣..同嘉麗佢地係度玩跳舞-v-

4條友傻了..玩左陣..好波..放la..等退場操..到紫珊操到過黎..我地玩野-v-

搞到佢笑-v-哈..操完..頒埋d獎走得..等齊人就去唱k..一開波 - -

唔知唱乜歌好..係度發呆..之後問祺你識唱咩歌- -指親既歌都唔識- -想打佢

之後自己點- -佢終於有d識唱..唱完兩隻歌之後..楚瑩講左句野..勁唔開心..

勁想喊-3-..自己閃鬼左入洗手間-v-死頂- -唔喊得..成間k房靜到- -"

之後楚瑩係度訓教-3-..佢又訓得著先好波..慢慢心情好返d..到祺又想訓- -"

但佢想訓既時間..就係楚瑩起身- -楚瑩好似high大左咁- -嘈到傻..祺係度發癲-v-"""

之後紫珊同紙巾黎左..冇咩反應-.-"跟住冇幾耐..兒,寶,珊,紙巾就走..兒好似唔係咁開心-v-..

可能悶親佢..定佢今日唔舒服..跟住嘉麗唔知去完邊返黎..倒寫左杯野..見到佢好唔開心..

但唔知係咪因為咁..咪哄佢..點知佢歌又唔肯唱/﹏\真係唔知點算..遠遠又成日係度訓..

跟住牛丸又走..又好似唔開心呢..可能因為紫珊同紙巾掛..唉..唔巧咁呢..

得返我,楚瑩,祺,ck係度發癲-3-..唱到過晒鐘都冇人理我地-.-..喉嚨都沙- -

最尾唱hotcha d歌- -仲要係度跳舞-v-發晒癲..開心呢..唱你的味道又係度扮晒野-3-"

最尾唱想愛你@o@終於cut我地..我地玩野禁重唱xD唱多次..又係度扮鄭中基..

唱完..走LU..去食糖水-3-一講食糖水..最精神緊係CK-V-"..我食左個芒果豆腐花..都唔芒果既..

食完..楚瑩話想去M記食雞翼-3-但CK要返屋企食飯..咁就返屋企LUU..返到去都7點半左右..

沖埋涼..就8點..細佬係度打機-V-冇得用電腦..自己睇電視-V-..

之後好似9點9到..打比嘉麗..點知佢話洗白牛@O@算LA@v@睇埋律政新人王..覺覺豬

可能楚瑩話我唱出自己心聲..冇講錯既..唔應該怪知"`
牛丸你地都唔好唔開心了`
嘉麗唔知你做咩唔開心..如果係因為杯野..
唔巧再唔開心la..都係因為我放得出JA@@

個BG暫時冇歌-V-放歌個網HAND左-3-"

想到你..夜深突然心痛過..

 
__珍惜現在所嬡*:2008-01-18 10:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`


2008 年 1 月 16 日  星期三   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


很忙的一天.. 分類: 未分類

今日..唔洗返學..搞到冇叫瑞兒起身..第一個對唔住/ 3 \

跟住7點幾到瑞兒打黎..因為未訓醒..冇咩聽佢講野..第二個對唔住/ 3 \

之後8點幾起左身..咁開始汁部電腦d野-v-好多垃圾..

搞搞下..咁就10點幾..跟住又開始整信長d野..

整呀整..整左陣..航仔叫玩信長..咁咪玩lo..玩左陣..又唔玩了..

又整..整左好耐好耐-v-眼仔痛..恰陣..恰醒..又整..又比人叫玩..

痴線了~﹏~d時間好似唔夠用咁..發癲了..咁搞搞下就到e家..

朋友仔- -..諗野唔好諗埋一邊..唔係個人會好辛苦..

瑞兒開開心心也你要..著多件衫..唔好病病<3 

成日既成果~﹏~辛苦死

 
__珍惜現在所嬡*:2008-01-16 08:42 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`