今日..放假呀..因為校慶..`
今日好凍呢..朋友們著多件事..老婆都要..
9點左右..醒左醒..見冇野做..又訓過..`
累呢..10點左右起身..`
起身見有老婆SMS未覆..緊係覆左先LA..`
跟住就訓係張床度..`..諗野....
諗左好多野..
個人真係好煩..好累..好多野要我諗..`
朋友既野..講左我知..咪JA係要我諗..`
唔幫佢地..唔知點咁..`最唔想見到朋友唔開心..`
呢排又同老婆唔係太好..`
可能因為我LA..對佢唔係太好..`
冷淡左..我o的時間應該點分配..`
總係唔夠用..諗野..打機..溫書..陪老婆..`
一樣都唔想可小..好大壓力..`
再前果排..楚瑩生日..見到23左右果幾日都唔開心咁..`
又唔知佢咩事..都幾擔心..問佢又話冇事..`
放左兩日假..見佢開心返..都好D..`
屎忽祺..朱朱..紙巾..小奀..呀恩..(王)紫珊..楚瑩個個都有煩惱..`
老婆呢排更加唔見佢開心..笑過..`我應該點做..
個人好累了..琴晚..呀明話我變左..`
我又係咪真係變左..係咪個人累到對所有野都冷左..`
我係咪攬太多野上身..我又有冇錯..`
我可能已經累,病到不知所為..再唔識哄老婆開心..`
但係心入面..又有一千一萬個..唔想分開..`
我可以點做....冇人幫到我..自己既事..只有自己承擔..`
每日返到學校..就係要扮開心..扮到冇晒野..`
一靜就睇得出我有野....個人好易興..好易呆左係度..`
我究竟做緊咩..?`
祺..你冇我BLOG*-]
但做你朋友..都有打係MSN..`
只看樣子的女生有多少 ?` 痴心男生又幾多 ?` 為何就是看不到身旁愛你的人` .. 你能保證以後有人再愛 ?`
1天 , 2天 , 3天 .. 誰知等下去有否有結果..? 但你愛她不是只有等`
每個人也會懂得拎起`..每個也會懂得跳下愛海`..又有多小人能懂放下..懂得上岸 ?` 學懂拎起前,,是否應學會放下..`
我唔敢話你地兩個冇可能..但係等唔等..你自己諗清楚..
覺得辛苦..就要放手..唔好做第二個我..有版比你睇..
等佢..等兩年..就真係有用?`..到頭來傷心只係得你一個..`
好好諗清楚你自己想點...佢係你心目中既地位係咩..`
放手..繼續愛..好好想..講真..我明白你感受..
我曾經都係咁..`有咩可以同我講..`祝你快樂..`
朱朱..唔知你會唔會上我BLOG*:]
但我地都係好朋友..點都有擔心你..`
你冇左電話..我搵唔到你..`
MSN你又成日唔係度..我唔知點搵到你..`
你果$1500搞TIM未..未搞TIM..我有錢..可以借比你..`
仲有..唔好介手LA..大個女了..唔好再咁傻..`
至於..你問我..你應該揀邊個..`
呢樣我幫唔到你了..`愛人既係你MA..
我怕我比意見你..會害左你..
你愛既..唔好睇晒樣..唔好睇幾有錢..睇佢對你好唔好先..`
如果佢真係對你好既..佢咪要佢LO..`樣,錢有咩用呢..?係咪?`
紙巾..我都唔知你會唔會上黎*-]
但你都唔好咁唔開心呢..`
其實你問佢果時..唔係應該預左會有兩個答案..?`
會有心理準備..既然..唔可以係返埋一齊..`
咪大家做個好朋友..唔緊要的..`
到你地兩個都覺得可以再一齊果時..先一齊LO..`
勉強冇幸福MA..我知你識諗既..`
就考試LA..比心機考左試先..`
唔係你一路以黎既努力咪冇晒LO..`
係咪?`呢D事..慢慢諗都唔遲..`
既然佢咁早答左你..`都係唔想你亂諗咁多..`
你咪唔好諗住..讀好書先..`來..開心點=]..自己成日引人笑..自己都要笑MA..`
小奀..我都唔記得有冇比我個BLOG你*=)
第1呢..公喜你同返你老公一齊..=]
但係我唔知係好定係壞..我同班FD..同你講過..`
如果佢有一日話要同返你一齊..你一定要諗清楚..`
但我相信你呢次冇..我知你好愛佢..`
一直一直都等佢..你咩都比晒佢..`
但係你有冇諗過..佢今次返黎你身邊..係咪真心呢?`
你話..我地唔洗勸你..因為我地唔知你有開心過..`
但係呢一刻既開心..又可以維持幾耐..`
你記得你當日你比左第1次佢既時候係點MA..`
之後又係點..`佢離開左你..`佢咁係愛你咩..`
今次返黎又係為左咩..冇人知..`
佢真係後悔返黎你身邊..定係咩..冇人會知..`
做你既朋友..只係可以同你講一句..`
唔好再咩都比晒佢..咩都為晒佢..要諗下自己..唔好再咁傻..`
唔好信晒佢了=)`..
但係我都祝你地開開心心..祝你會得到幸福..`
呀恩..唔知你會唔會上黎=]`
我知你唔開心..`
睇住自己鐘意既人同第二個一齊..`
個心真係會好唔舒服..`
但係你有冇諗過..佢係咪真係對你咁重要..`
點解唔早D放低..`
我就係唔信..除左佢..冇一個更好既男生..`
冇野講了..`..祝你快樂..唔好再唔開心LA=]
(王)紫珊..唔知你會唔會上黎呢*-]
你呀..唔好再成日諗住你老公..`
佢背住你..係出面搵第二個..`
呢D咁既老公..值得你為左喊咁耐..?`
到你發現果日..佢理直氣壯..`
講到自己1D都冇錯..`
果1刻..佢仲值得你愛..?`
手提唔想比人偷..都偷左..`
失去左就係失去左..`
仲諗黎做咩..我知入面D MSG*係好重要..`
但係點解你唔換個角度諗..?`
呢個唔係一個比你離開..唔再諗佢既機會咩..`?
就讓他和手機一樣..在你心中..手中..永遠失去..`
有更好的在等你..*-]..你會快樂的..唔好再介手^__^
楚瑩..咩都唔知-.-
呢年生日..見你唔係咁開心..`
硬係覺得個人唔舒服..`
可能係前三年都見你開開心心..`
但果時又會覺得你好嘈..`
唔知點..但我令願你嘈呢..`
唔知你係咪真係唔開心..`
問你緊話冇的..`
但你咁靜..個感覺都唔係你..`
唔開心既..又點係我識既楚瑩..係咪?`
你呢年要開開心心呀^__^
生日禮物我又冇買比你LA..`
我最怕諗禮物呢..對唔住..`
你諗到要咩同我講LA..`
多謝你果日比左咁多意見我xD
開開心心呀要..`
老婆..對唔住*-[
呢個月..辛苦你LA..`
我知我陪小左你好多好多好多..`
都對你冷淡左..仲要有件咁既事..`
搞到我地唔知點咁..`
但係我希望..唔會影響到我地既感情..`
我唔想我再做D我會後悔既野..`
話過要好好珍惜你就是..`
我會盡量抽時間陪你..`
但就考試了..但都希望可以陪多D你..`
你都要比心機LA .. 頂埋呢一兩個月xD
兩公婆都要開開心心..`
多苦都捱過..`
仲有18日..就10個月了..`
仲有64日..就我地既1年了..`
仲有96日..就老婆生日了..`