hungloveyi
暱稱: δ牙甲﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
__時鐘`-願各位用每分每秒珍惜身邊人;
最新文章
___轉眼即逝;;
___閑得過份;;
___悶叉死我;;
___就是這樣;;
___好人有限;;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


有時間..打埋@O@ 分類: 未分類

今日..星期日呀可..哇..都係7點搭10就醒鬼左..

唔知呢個星期痴左咩線- -0..唉..傻下傻下就..日日咁早起身..

起左身..好累哇...唔好做咩..但神早流流班死仔話有信長打..

打完LA..又話差一場..又陪埋佢地..1勝1負..冇咩野LA...

都係好平靜咁過..之後就陪老婆LA緊係...陪呀陪..又開始中下中下..

真係變豬..呢日都覺累..成日都想訓...唉唷..頂住\3/唔訓..

之後一度睇電視..一度陪老婆..睇到金玉滿堂..

咁個人又累la wo..笑都懶- -"係好笑得好kai咁笑- -

個咀都唔多郁- -發覺自己傻傻地- -老婆講得冇錯-.-"變左懶豬左la我..

之後4點到..去洗白白..累la..沖個暖水涼-3-爽唷..

沖完出黎..屎忽恩冇鬼lala話我恰佢\3/我明明冇+ma!!正屎忽黎嫁..

我咁好人..點會恰佢呢..係咪先..@o@都係玩下ja xDD哈

玩完..就又開始呆LA-3-"低低地..成日都呆..呆下呆下咁..就到左7點幾..

悶鬼死我..唔緊要..有老婆仔陪@O@之後上左夢之歷險..

過裝@O@放棄咒術\3/好鬼無聊..之後整到8點3..過裝過左我成4個字- -

雙開真係煩-.-"KO左..就落街街食D野xD..好味哇xD食埋個甜筒先返上去..

但我食到打冷震-.-""痴線..之後返到屋企就陪老婆傾電話..又一度同嘉麗SMS..

老婆又果句..禁禁禁禁禁LA你xDD哈哈..好鬼得意..愛爆佢xDD

今日係咁多@O@

今日係14號果篇呀可-3-"仲有1日xD同老婆B 8個月大日子xDD期待

咁計返-.-仲有11日恩子生日xD希望你呢11日都開心咁話xDD

 

 
__珍惜現在所嬡*:2007-10-15 06:30 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`


2007 年 10 月 13 日  星期六   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


補打完LA-3-"救命.. 分類: 未分類

其實都係補返琴日..咁呢-.-"就呢-3-"..JA係咁- -

今日一早起身-3-"7點去個死老豆嘈鬼醒我- -汁屋- -真係想打佢

起身ON MSN..見老婆未ON..訓陣先LA-3-..之後ON左..同佢傾計仔@v@

之後又好累..訓陣..一訓..就訓到1點幾..起身玩左幾場信長..半粒鐘完三場- -

仆街- -成場走場9..之後見老婆未返..又訓過..做豬-.-"""點算...不過真係好累..

之後la bo..老婆返黎..就緊係陪住佢la..傻豬黎+ma xD唔陪點得..

陪到差唔多7點..老婆叫我上勁舞..咪上去@O@上到去- -月月就走..

之後恩子又走..好似唔歡迎我咁-3-無鬼奈..算..係度同老婆傾計都唔錯..

之後8點3..熄機..落街食D野@O@食飽飽LA BO..9點到打比老婆仔傾電話..

好開心呢xD佢係度講佢個FD xD哈哈..屌你老母..嗯嗯..好正xD哈哈

唔明唔緊要-3-問個傻豬就明嫁LA xD哈..之後傾到10點半..

傾完冇野好做- -仆街- -扒左埋張梳發度-.-好在JA..屋企都仆街- -"

呢個世界幾危險丫..仆完街..係沙發度等睇死忘不記等到11點..

同細佬講..我訓一陣..做叫醒- -點知佢條蛋散..11點10叫醒我- -

呀哥我去訓LA- -"無奈..之後因為佢同我上下格床..佢走黎同我訓係度傾信長WO- -

叫我去訓- -我想睇死亡不記+MA=.=但又懶開返電視..算..陪佢傾左1個字到..

就訓著左..咁就冇睇一集..正粉腸黎嫁..!!

 

豬豬祝你快好開心返@O@冇事嫁xDD
恩子係都係@O@唔好再成日諗住死..再成日諗就我打扁你算"!

晴晴生日大快樂xDD*係度祝你開開心心咁過呢年"!

仲有12日@o@恩子生日xDD都話好快就到嫁LA xD

呢篇係13號嫁可..咁仲有兩日就八個月LA xDD
老婆我地八個月都要開開心心xDD

淺井長政:一刀.空牙"帥

 
__珍惜現在所嬡*:2007-10-14 12:03 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`