其實都係補返琴日..咁呢-.-"就呢-3-"..JA係咁- -
今日一早起身-3-"7點去個死老豆嘈鬼醒我- -汁屋- -真係想打佢
起身ON MSN..見老婆未ON..訓陣先LA-3-..之後ON左..同佢傾計仔@v@
之後又好累..訓陣..一訓..就訓到1點幾..起身玩左幾場信長..半粒鐘完三場- -
仆街- -成場走場9..之後見老婆未返..又訓過..做豬-.-"""點算...不過真係好累..
之後la bo..老婆返黎..就緊係陪住佢la..傻豬黎+ma xD唔陪點得..
陪到差唔多7點..老婆叫我上勁舞..咪上去@O@上到去- -月月就走..
之後恩子又走..好似唔歡迎我咁-3-無鬼奈..算..係度同老婆傾計都唔錯..
之後8點3..熄機..落街食D野@O@食飽飽LA BO..9點到打比老婆仔傾電話..
好開心呢xD佢係度講佢個FD xD哈哈..屌你老母..嗯嗯..好正xD哈哈
唔明唔緊要-3-問個傻豬就明嫁LA xD哈..之後傾到10點半..
傾完冇野好做- -仆街- -扒左埋張梳發度-.-好在JA..屋企都仆街- -"
呢個世界幾危險丫..仆完街..係沙發度等睇死忘不記等到11點..
同細佬講..我訓一陣..做叫醒- -點知佢條蛋散..11點10叫醒我- -
呀哥我去訓LA- -"無奈..之後因為佢同我上下格床..佢走黎同我訓係度傾信長WO- -
叫我去訓- -我想睇死亡不記+MA=.=但又懶開返電視..算..陪佢傾左1個字到..
就訓著左..咁就冇睇一集..正粉腸黎嫁..!!
豬豬祝你快好開心返@O@冇事嫁xDD
恩子係都係@O@唔好再成日諗住死..再成日諗就我打扁你算"!
晴晴生日大快樂xDD*係度祝你開開心心咁過呢年"!
仲有12日@o@恩子生日xDD都話好快就到嫁LA xD
呢篇係13號嫁可..咁仲有兩日就八個月LA xDD
老婆我地八個月都要開開心心xDD

淺井長政:一刀.空牙"帥