呢日..都係好似琴日咁..9點到起身..不過冇埋電腦..
訓左係床度呆到10點到..諗巧多野..擔心巧多..
起身去到電腦..淳叫玩信長..照平時-.-冇所為..照玩..
玩左兩場..都晏了..成1點幾..又呆lo..上網睇下野..
4點幾左右..傻強叫我玩..佢難得去網吧..又陪佢玩..
玩第一場..有心機的..第二場..冇晒心機..唔知自己做乜-..-
玩完呢兩場..出返桌面..見到瑞兒個msn..留左句野比我..
都好的..起碼知佢冇事..但真係好怕佢出事..飲酒都唔巧飲咁多呢..
有時真係想佢未守完..起碼會乖乖..真係唔想佢再有咩事..
玩完呢兩場..睇完個msn..除左呆同擔心..就係同紙巾..朱朱msn..
兩個都是傻的..紙巾成日諗野太壞..出錯角度..唉..咁令自己好辛苦呢..
開心d la..冇事的..
好像..再沒什么可求了..
只求尒沒事就足夠..
仲有既係..
嘉麗,紙巾,朱朱..
你地三個開心d la..希望你地都冇事