hungloveyi
暱稱: δ牙甲﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
__時鐘`-願各位用每分每秒珍惜身邊人;
最新文章
___轉眼即逝;;
___閑得過份;;
___悶叉死我;;
___就是這樣;;
___好人有限;;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 1 月 7 日  星期一   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


很辛苦既一日.... 分類: 未分類

 今日..6點起身..哇..起身一轉條頸..痛到想死..

痛都郁郁都想死= =..換衫勁辛苦..做乜會咁緊嫁..

之後換完衫..上網睇下野..同瑞兒傾下MSN..話咁快..

就到7點5..出門口..上左馬鐵..信號故障- -..可惡..

拖左10幾分鐘..真係慘..我條頸死了..

返到學校..上中文..派卷呀-V-..卷一48.5 .. 卷三38.5 .. 卷五15..

唉..卷五唔合格有D唔開心..都怪自己話卷五唔洗溫..搞到D格式錯晒..

咁就搞到唔合格..唉..不過卷五全班得4個合格..傑傑-V-你中文就真係要比心機..

之後上果D堂都係咁..食晏時間..飲左支檸茶..就飽飽-V-"

之後上IH堂..同低B三人組吹水(低B靜,低B兒,低B珊)-V-"笑死..比人話KAI子雄-V-"忽

英文堂..MISS WONG冇返..個粉人黎代- -勁不爽..想打佢..

放學..點知同我講要去睇SBA套戲..睇到5點半..不爽-V-不過睇睇下幾有興趣

放左學..同楚瑩返屋企..佢鼻敏感超辛苦-V-..陰公..佢落左車..又到我呆既時間..

呆到返屋企..見到細佬岩岩開左場信長..緊係想打佢LA..又要我串佢-V-..太弱

跟住就洗白白LUU..洗白白又呆..之後呢..就上床- -訓左陣..訓醒細佬用完電腦..

又對住電腦悶..想做功課又懶..唉~﹏~"之後同人傾MSN到E家..`

冰封三呎仍會凍..
不想與你更疏離..
其實我..只想你快樂..

 
__珍惜現在所嬡*:2008-01-07 09:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`


2008 年 1 月 6 日  星期日   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


無野好做..淨係想發呆 分類: 未分類

 今日..都係9點左右起身..起左身..係床度坐左陣..

之後就刷牙洗面..跟住又係返電腦..返到電腦..又係要搵野做..

玩左場信長..玩左1個鐘到..唔玩了..拎本書睇..睇到1,2個鐘- -..

又悶了..整野食..整左個出前一丁..加兩條腸-v-...好味的說..

之後訓左陣..訓醒左..都2點幾..返電腦同人傾左陣msn..

就去洗白白..洗完左白白..又返電腦..上左陣勁舞..玩左幾場..

冇野好做..又去返msn同人傾計..之後到到8點..就落街食飯..`

日日都淨係想係度呆~﹏~咩都懶做..唔想做了..

唔知做咩-V-呢兩日..個肩頭勁痛..條頸一轉就痛~﹏~

發現左樣野-V-原來入我個BG 你部機LOAD得慢..禁兩下ENTER就得-V-"

分開簡單..抹去往事極難....

 
__珍惜現在所嬡*:2008-01-07 06:23 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`