今日..6點起身..哇..起身一轉條頸..痛到想死..
痛都郁郁都想死= =..換衫勁辛苦..做乜會咁緊嫁..
之後換完衫..上網睇下野..同瑞兒傾下MSN..話咁快..
就到7點5..出門口..上左馬鐵..信號故障- -..可惡..
拖左10幾分鐘..真係慘..我條頸死了..
返到學校..上中文..派卷呀-V-..卷一48.5 .. 卷三38.5 .. 卷五15..
唉..卷五唔合格有D唔開心..都怪自己話卷五唔洗溫..搞到D格式錯晒..
咁就搞到唔合格..唉..不過卷五全班得4個合格..傑傑-V-你中文就真係要比心機..
之後上果D堂都係咁..食晏時間..飲左支檸茶..就飽飽-V-"
之後上IH堂..同低B三人組吹水(低B靜,低B兒,低B珊)-V-"笑死..比人話KAI子雄-V-"忽
英文堂..MISS WONG冇返..個粉人黎代- -勁不爽..想打佢..
放學..點知同我講要去睇SBA套戲..睇到5點半..不爽-V-不過睇睇下幾有興趣
放左學..同楚瑩返屋企..佢鼻敏感超辛苦-V-..陰公..佢落左車..又到我呆既時間..
呆到返屋企..見到細佬岩岩開左場信長..緊係想打佢LA..又要我串佢-V-..太弱
跟住就洗白白LUU..洗白白又呆..之後呢..就上床- -訓左陣..訓醒細佬用完電腦..
又對住電腦悶..想做功課又懶..唉~﹏~"之後同人傾MSN到E家..`
冰封三呎仍會凍..
不想與你更疏離..
其實我..只想你快樂..