| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 9 日 星期三 ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事* |
| 病.. |
分類: 未分類 |
今日..得個病字..冇野講了...辛苦...
上堂訓左幾次~﹏~放學仲要SBA..
死死下都寫左2千字到..唉-V-亂寫
不過今日真係笑死/口\睇落1 D都唔似病xD好得
病
|
| __珍惜現在所嬡*:2008-01-09 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;` |
2008 年 1 月 8 日 星期二 ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事* |
| 死了~/\~ |
分類: 未分類 |
今日..肩頭勁痛~﹏~傷風..係咁出鼻水..手軟-v-想死咁
今日6點半先起身-v-刷左牙就拿拿聲打比瑞兒- -叫佢起身..
都搭8了..遲左..之後7點5出門口..瑞兒打黎..同佢傾電話..
好快就到恆安..今日累..返學過程飛左佢了..
之後呢..放學la..放左學陪楚瑩去借書-v-揀呀揀- -好耐..
佢話有野同我講- -佢興到講粗口-v-第一次見..冷靜d..
冇事既- -幻覺黎嫁ja..之後佢搭左車..就搵個位坐..好累唷..
返到屋企..沖個涼..就係電腦前面釣魚..傾下msn..到E家
我要快D好返~___~想死..辛苦
|
| __珍惜現在所嬡*:2008-01-08 08:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;` |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 80 | »
|