今日..星期一..要返學了..很不情願..6點半打比瑞兒叫佢起身..
話咁快又夠鐘出門口..出左門口..凍到傻~﹏~變雪條..同紙巾一齊返..
話咁快就到左..返到學校上課室果然暖d a_a
第一堂旅遊..先黎個壞消息-.-星期四因為太凍冇得去大澳..shit-.-
要等到20號..冇陰公-v-仲諗住用新年假整pw..
跟住落中文..同數學堂都冇咩..只係專心聽書..同飛哥吹下水@_@
之後上pE..絕對唔想換衫-.-凍到...條弱智航仲要除左衫係度跳舞=3=
咩構造呀-.-拎佢黎取暖縮都唔縮-3-..Pe堂玩攬球..勁好玩@v@
我地果隊玩晒-.-兩條暴龍係度..叫一叫d人都彈開晒-.-
肥南唔彈開..下場就係比基哥撞到轉兩個圈飛左落地下-3-打到肥南投降
最尾a同c班打-.-a班知輸緊-.-無心戀戰..冇咩好睇..跟住食飯..
同傻迪哥和屎忽祺去食大渣樂..其實本身飽-﹏-不過仲食得落既..
傻迪最好笑-3-又係佢叫食大渣樂..叫左個飯返黎話飽..食左幾啖-.-
返到去上英文..立志比心機上堂-.-雖然都有傾下計-3-
之後週會..同飛哥同傑傑坐..到尾果陣..飛哥問題點解神手玩信長咁勁-.-
我答佢 : 神手都係人JA..只係佢地做到新手做唔到既野..
跟住呢個新手既界既精英就勁LA-.-
答我 : 車..神手好叻咩..新手做唔到神手所做既野..但神手都永遠做唔到新手所做既野。
果然係神手界既精英-﹏-成班笑死
之後返屋企咪洗白白果D..同人傾下MSN..玩左場信長..
到到夜晚10點到..打比瑞兒..諗住同佢傾下計`
點知得到既得兩個字..失望...`如果可以..呢個電話令願冇打a_a
真係打機打到咁夜有乜用..online game陪到你一世`唉
自己身體又唔係好..呢排又凍..仲要掛住打機..就會考..讀好d書還好呢`
可能係我害左佢..當初做咩要教佢玩夢之歷險..唉..`
今日係咁多a_a
戰國冊上杉謙信(主攻)部份出錯了`thx小亞提醒
短期內將作調整a_a