hungloveyi
暱稱: δ牙甲﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
__時鐘`-願各位用每分每秒珍惜身邊人;
最新文章
___轉眼即逝;;
___閑得過份;;
___悶叉死我;;
___就是這樣;;
___好人有限;;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 1 月 29 日  星期二   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


___為何這樣;; 愉快 分類: 未分類

今日都係起身返學..成日都冇咩特別..

上堂上堂再上堂- -今日好有成功感..自己做左樣數學功課- -

得1條唔識-v-神奇..數學努力\口/..之後放學傾SBA..

秀莉又唔係度..去到佢果句卡住左..之後佢又唔肯返黎..

於是就諗住MSN傾..約好左9點..到左9點-V-傻迪同秀莉又話唔想做-.-

話聽日先搞- -咁我呢D懶人就緊係話好-.-又多個空時間..

跟住就恰下睇下電視..10點半正式覺豬@V@ 

 
__珍惜現在所嬡*:2008-01-30 06:33 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`


2008 年 1 月 28 日  星期一   晴天  ___別要做出會讓自己傷沁後悔的事*


___不懂什么;; 分類: 未分類

今日..星期一..要返學了..很不情願..6點半打比瑞兒叫佢起身..

話咁快又夠鐘出門口..出左門口..凍到傻~﹏~變雪條..同紙巾一齊返..

話咁快就到左..返到學校上課室果然暖d a_a 

第一堂旅遊..先黎個壞消息-.-星期四因為太凍冇得去大澳..shit-.-

要等到20號..冇陰公-v-仲諗住用新年假整pw..

跟住落中文..同數學堂都冇咩..只係專心聽書..同飛哥吹下水@_@

之後上pE..絕對唔想換衫-.-凍到...條弱智航仲要除左衫係度跳舞=3=

咩構造呀-.-拎佢黎取暖縮都唔縮-3-..Pe堂玩攬球..勁好玩@v@

我地果隊玩晒-.-兩條暴龍係度..叫一叫d人都彈開晒-.-

肥南唔彈開..下場就係比基哥撞到轉兩個圈飛左落地下-3-打到肥南投降

最尾a同c班打-.-a班知輸緊-.-無心戀戰..冇咩好睇..跟住食飯..

同傻迪哥和屎忽祺去食大渣樂..其實本身飽-﹏-不過仲食得落既..

傻迪最好笑-3-又係佢叫食大渣樂..叫左個飯返黎話飽..食左幾啖-.-

返到去上英文..立志比心機上堂-.-雖然都有傾下計-3-

之後週會..同飛哥同傑傑坐..到尾果陣..飛哥問題點解神手玩信長咁勁-.-

我答佢 : 神手都係人JA..只係佢地做到新手做唔到既野..

跟住呢個新手既界既精英就勁LA-.-

答我 : 車..神手好叻咩..新手做唔到神手所做既野..但神手都永遠做唔到新手所做既野。

果然係神手界既精英-﹏-成班笑死

之後返屋企咪洗白白果D..同人傾下MSN..玩左場信長..

到到夜晚10點到..打比瑞兒..諗住同佢傾下計`

點知得到既得兩個字..失望...`如果可以..呢個電話令願冇打a_a

真係打機打到咁夜有乜用..online game陪到你一世`唉

自己身體又唔係好..呢排又凍..仲要掛住打機..就會考..讀好d書還好呢`

可能係我害左佢..當初做咩要教佢玩夢之歷險..唉..`

今日係咁多a_a

戰國冊上杉謙信(主攻)部份出錯了`thx小亞提醒
短期內將作調整a_a

 
__珍惜現在所嬡*:2008-01-29 07:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]___回憶永遠是最好的;;`