今日..都係一早起身..之後叫瑞兒起身..不過呢兩日佢都好似自己起到a_a
叻呢@_@返學lo..今日miss wong冇返@v@唔洗sba..好野
跟住都係上堂lo..冇咩特別..跟住課外活動..少年警訊..勁無奈..
比呀sir插我..明明唔係我比張野人..膠嫁..鬧我托咩..
跟住返到屋企..同傑傑,,飛哥,,淳,,朱man,,祺仔玩信長..
佢地5個一隊..我做對面..用服仔..勁凍-.-拉親都差唔多唔中
跟住有條kai子係度串..條癈西..1on1..心諗..同你1on1都晒氣..
之後我地呢d咁團結既人..緊係圍串..條kai子講到出黎嘈-.-神
用#e唔買魔水a_a仲話自己好勁..出黎嘈a_a冇你咁得閒..
天水圍wo..車錢都晒埋ava算la..kyo seR2不嬲多kai子@v@
玩完..玩守劍..到同傻迪嘈a_a我用白虎屈裝..屈左出黎..裝唔係唔比佢拎ma..
食膠晒我d書..仲要理直氣壯咁鬧我..真係忽佢..汁完又唔夠d王打..
之後到張遼就輸左..因為我行左去打朱雀a_a之後淳又叫玩..
咁咪玩多場..雖然得三個守..但都守得好過同傻迪果場a_a合作ma..聽人講野
之後玩到10點3,4到..淳要訓覺..儲存左..聽晚繼續..10點半我都訓了`
琪-.-對唔住..記錯你生日=v=差小小JA
人總需要勇敢生存,,我還是重新許願`
點先返黎嫁呢..唉...仲有咩我可以做?`
天氣好凍凍..朋友仔著多幾件衫A_A