今日,,咳,,傷風,,喉嚨痛,,小小頭暈-.-陰公
但朝早都係同紙巾返學,,都係冇咩講,,
上完成日堂之後,,放學測中史,,死miss lo-v-
份卷擺明打擊人信心既-.-見到fish個樣勁頹-333-`
林走教佢做左題,,希望佢有好成績a_a
佢走埋-.-我果班就差唔多冇人讀中史,,mizz lo唔好再踢人走-.-
放左學,,飛返屋企,,沖個涼,,又出去,,去bbq,,
有紙巾,,肥南,,紫珊,,遠遠,,肥連,,康怡,,康然(唔知佢個名點寫-.-)
加啡,,牛丸,,果個咩咩藍,,科學怪人鄺仲賢,,弱智航,,傻迪,,
怪獸張欣霖,,粟米,,李卓峰,,彭卓欣-.-,,乜玲,,差唔多-.-唔知有冇漏,,
開頭-.-悶到係度鋤d,,贏家當然係我la-.-弱智炒13張-.-哈,,正,,3倍
鋤左大約半粒鐘,,佢地開始燒野食,,肥南就唔開心係埋一邊-.-
應承佢陪佢飲一罐,,唉-0-唔識開解佢,,算la-.-
之後我就緊係燒野食-.-但好似燒左4條腸,,4粒丸,,三塊面包,,一塊芝士,,
我就冇燒-.-好鬼熱-.-之後成班人出左去玩"立足",,
個kai子淳-.-我諗住拎酒整旺d個火- -佢係度懶型-.-用口噴-.-
一噴全度熄晒,,真係"疾"下"疾"下,,算la,,跟住肥甄帶埋條女黎左,,
好似想晒恩愛-.-不過我地冇個人理佢-.-佢應該好無奈,,
個個都好唔鐘意佢條女-.-哈=.=陰公豬,,
之後班友話玩q拿,,玩lo-.-冇野好做
第一場都未開始-.-紫珊比人掟瑩光捧掟到嬲-.-閃左入去
玩左一場-.-我入去叫返佢出黎-0-保證佢唔比人掟-.-我成功左的
玩玩玩,,傻迪搞笑,,獲獲比人屈,,又係既-0-成日係度淫笑
紫珊又係,,兩次抽中q拿,,都要重派,,好鬼抵死,,
不過有得同佢玩好開心>v<又有得同佢一齊整金菇xDD開心開心
雖然比佢當呀四-.-冇所為,,心甘命抵xD哈
玩玩玩,,11點9走,,走果時拖住紫珊細佬>V<好得意
家族遺傳,,肥面仔>V<哈哈-.-不過佢成日幫住個死紫珊-.-屎忽
之後就係咁xD12點半返到屋企,,沖涼覺覺豬,,