今日茵打過黎 我都唔知 之後睇番先知 跟住就番比佢啦
問佢咩事....佢話天日過黎囉番d杉 我就話好呀
佢話天日先再打比我 咁就cut左線啦
之後我就諗住比番佢之前比我d信佢啦 諗住都係囉
睇多一次 睇下睇下...我竟然流左d眼淚出黎//
原來...雖然我唔想認.....但係原來我真係重係好鐘意佢
我重以為我放低左佢 點知 原來根本未 你唔一個特別
既女仔...但係點解我會為你做咁多野 真係唔明.......
我覺得我又頭到尾都係搵怡你...做水泡 對唔住呀...
真係好對唔住呀
天日我諗我唔會見你 我放低d杉同d信係你門口我就會走
ge啦 唔想見到你既原因係 因為我驚見到你 我會更加心軟
我明白有d野過左 就會變 試過彌補過去 但係原來有d野
係彌補唔到.....都補救唔到
但係我唔知道 係你唔比我去彌補 定係我根本彌補唔到...
我講過話會等你 可能係你眼中覺得我係亂咁講 同埋根本
冇心去等你 可能你覺得我以經放棄左... 但係我係我由頭到尾
都冇諗過放棄 但你唔會在意我講既呢一句說話. 可能呢d就
係代表
你以經完全唔想去理我既事 我對你既愛以經變成負擔啦
但係我想比你知道 我一直都等緊你 我唔知重會等你幾耐
但至少....如果等到既話我會等落去
 |