2006 年 1 月 30 日 星期一  |
Never frown,
even when you are sad,
because you never know who is
falling in love with your smile.
|
海洋公園!?煙花!?  |
恭喜發∼財!! XDDDD (=^▽^=)
嗯! 係到恭祝各位女仔~
來年一日比一年好運!
人月好運∼心情月好∼
心情好對人地又好D∼
人緣又好D∼
人緣廣就祝你快D識到愛人啦!!XP
有愛人既唔祝佢啦...
佢就夠哂幸福啦....... - -"' (怨*)
男仔就月大月型仔啦∼
唔洗一定靚仔既∼
好人好者就得咖啦!
呀!! 係到再祝...
失業既人可以快d搵到工做!!!
長做長有!!
返緊學既就學業猛進fa!
d呀爸呀媽(等等既長輩) 就身體健康!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今朝比人整醒左啦...都幾早嫁= ="
尋晚又唔係早訓喎,,,
但係係去海洋公園喎...
咁咪照起身囉"
轉專巴入海洋公園個陣...
有三個人打尖= ="
比個D工作人員見到叫佢地排返後面...
佢地重惡人先告狀=口="
大大聲話告個果工作人員...
呢三個咩人黎架,,,宜家都唔知咩世界....
算,,,唔直得為左三個咁既人影響今日靚靚心情~
轉左兩程車終於到左啦~
一入到去走左去玩一個叫做滑浪飛船既野~
攪到成身濕曬囉,,,
不過超好玩哦~
之後走左去機動城個邊玩LU~
玩左海盜船先~
WKAKAKA~OK好玩啦^^
之後食左些小野之後玩跳樓機牙~正
超離心~好似真係成個人飛起左咁^O^
跟住呢~就去左玩摩天輪啦~
GD~個景都幾靚嫁~
影返張相先落黎囉~
之後呢就上左個果叫做摩天塔既野啦~
個景重靚牙!
影左超多相相~
跟住當然係唸住去玩過山車啦...
但係要排成個鍾喎...
費事玩啦~....
其實肴曬底= ="
不過多人係真既^^
當然要去睇下海洋劇場之啦~
嘩...好得意牙~
幫佢地影返張靚靚既遺照先= ="
呢個時候二家姐發現佢隻公仔唔見左牙...
大獲啦..人地送比佢既"
算啦...唔好提傷心事= ="
搭纜車落山下面玩啦~
去左雪場玩先^^好真嫁...
隻腳都覺得涷涷地~
之後去左玩旋轉木馬牙^^
幾OK喎...<-----= ="
走之前去搵埋安安佳佳先~
嘩KAKAKA~
重有一些小的遊戲不寫出來了///
唔想幫佢賣廣告= ="
之後出返金鍾去大家樂大食一餐...
充完電之後再去睇煙花哦~
嘩...好大聲牙~好正正正牙~
又影左相哦~之後就搭969返屋企啦~
訓著左耶...好彩有人叫我落車= ="
返到去沖個涼~打完日記差唔多上床LU~
|
| 刊登時間︰2006-01-30 11:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 156 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|