~^^~ J-entercom - KISS - MTV ~^^~

                         

 

       

2006 年 1 月 29 日  星期日   晴天

Never  frown,

 even when you are sad,

  because you never know who is
    
   falling in love with your smile.

 

年初一 滿足

尋晚2點幾先訓喎...

但係2點幾都唔覺得眼訓= ="

重聽左陣歌先去訓~

今朝唸住訓耐d既...

但係8點幾就醒鬼左啦=口="

就好乖咁走左去做功課啦...

做左一陣之後就睇電視牙~

睇睇下無啦啦有波睇喎~

睇完之後部電話亦都差唔多差完電啦`

之後狂入返個通訊錄lu~

入完之後唸住開機入歌同個walkpaper落電話到...

點知佢個程式一定要用xp...

咪入唔到囉...

有冇人有隻xp碟可以借比我呢?~

跟住重發現左一樣野...

原來我張儲直卡冇曬分鍾牙...

HELP   ME~牙

我冇記錯既話要初三先會開嫁d電話鋪,,,

呢兩日點算呢...?

大獲野=口="

不過我個電話number唔改嫁...

宜家重想轉上台...

用卡用死我...

又食lunch啦...

時間好似過得特別快咁既= ="

宜家已經係3點34分啦= ="

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~``

呢d野本身唸住直程放係個板到既..

但係放極都放唔到所以放係今日日記算啦= ="

 

天路是難行的,若不捨己,相信走不到終點了

http://www.donghaeng.net/english/cross/cross.swf

內中有一個很感動,原來主一直替我們,頂住喲大石頭,就算我們遇到困難,
"唯有主站在我旁邊,給我們力量"
 
 
當你發覺耶穌不在你身邊,或你找不著祂時
其實主永與我們同在,只是我們不察覺
沒有用真心去體會 感受主
 
 
當你背負的不是主的十字架
人生將會十分痛苦
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
悶悶的...宜家8點幾啦~無聊得濟加多兩句= ="
 
呢排好似好興100問咁既...我都玩下先...
 
1. 你XANGA個ID係: 我用邊個日記既呢~?
2. 用左XANGA幾耐: = ="無奈
3. 中意男定女: 我係男仔黎...當然係鍾意女仔啦~
4. 除左XANGA仲有咩網上財產: 吾...好多喎
5. 人地會點叫你: 喂= ="
6. 最憎好朋友做D咩: 食煙= ="
7. 試過介手未?!  我咁惜身,,,一定冇啦
8. 有冇諗過死: 人人都必有一死架啦~不過唔會自殺~不過我地基督徒有永恆既盼望^^
9. 呢排開唔開心?!  OK啦
10. 你而家最愛邊一個?!  fanny
11. 佢有咩好: 愛你一個整體...唔係特別某一個優點...如果我講得出我愛你咩既話...
即係等於我未係最愛你...我之前能夠講得出,,,就係因為我個陣重未愛得你像現在那麼深.............
12. 最好朋友係邊個: 嘩...好難講喎///
13. 如果聽日世界末日. . 你最想攬住邊個死:我愛既人
14. 覺得介手好唔好玩: 完全反感
15. 身邊有D咩係最值得你開心: 要唸唸///
16. 岩岩有冇去街?! 冇牙;..
17. 聽緊咩歌: 婚前的女人
18. 最中意邊個明星: 唔攪呢架野
19. 最近一次喊係因為咩事: 因為唔開心囉...
20. 如果你最中意既人話要溝你. . 你會點: 睇睇下覺得呢個100問係比女仔做既...
21. 你會唔會做第三者: 一定唔會
22. 對狐狸精有咩睇法: 超級黑人增
23. 對死亡有咩睇法: 平常心接受
24. 信唔信呢個世界上有鬼: 唔信!
25. 有冇試過撞鬼?! 如有. . 係邊: = ="
26. 最貴一次電話費幾多錢: 唔知牙...3,4個鍾啦...幾錢就要你地自己計啦
27. 中意呀爸定呀媽多D: 牙爸,,,,牙媽,,,,
28. 呢排有冇比俾人打或者鬧: 邊有人夠膽打我~哈哈...
29. 今日天氣好唔好: 應該可以叫好掛
30. 驚唔驚行雷: 有咩好驚~?
31. 中唔中意返學: 鍾意既...
32. 呢排有冇邊個老師最想X佢: 其實呢,,,其實呢...我想問個x即係咩?
33. 邊個係你識得最耐又好FD既好朋友: 最耐牙,,,最耐個d唔多fd喎...
34. 第一個偶像係邊個: 冇鍾意過...
35. 中意過邊個明星令你最後悔: 同上= ="=口="-口-"- -"
36. 比人出賣你會點: 睇下出賣成點先決定...
37. 有冇試過中意一個人中意到要生要死?! 如有. . 寫佢個名黎: 呢題要cut左佢囉,,,
38. 你鍾意過幾多個人: 3個?,,4個?,,5個?,,6個?,,7個?,,8個?,,,,,通通都唔係
39. 愛過幾多個人: 冇野好講啦///
40. 對上一次因為咩笑: 為呢100問咁87而笑
41. 你過得快樂嗎: 快樂嫁
42. 呢排有冇邊個明星最想X佢: 又係唔知個x咩意思囉...
43. 呢排為咩而煩惱: 冇xp隻碟
44. 講出十個朋友: 首先要講排名不分先後...都係唔打啦= ="
45. MSN同緊邊個CHAT: 冇MSN的...
46. 對上收果個MSN係邊個既: 真係唔打你唔知死...
47. 邊句歌詞最岩你宜家: 想找個人...想找人抱<---改做摟
48. 係你心中. . 開心既定義係咩: 太虛幻..開心就係開心,,同愛一樣係一種感覺黎
49. 你身邊有冇邊個係姣婆: 見識太小,,,唔明
50. 呢排有邊句係你成日講架: 好悶牙
51. 愛情?! 友情?! : 愛情友情都一樣重要,,不過某程度上愛情係重要d既
52. 何韻詩. . 容祖兒: 兩個都同我死開
53. 殘酷一叮/獎門人: 獎門人
54. 李克勤. . 梁榮忠: 比較上係李克勤
55. 莫凱謙/3R: 一腳踢鬼開曬兩個
56. SONY ERICSSON??NOKIA: NOKIA
57. I-POD/PSP: = =":]
58. 綠色/藍色: 藍
59. 冷氣/暖爐: 冷氣
60. MSN/ICQ: ICQ
61. 愛德華/佐助: 愛德華
62. 雪碧. . 可樂: 雪碧
63. 無線/亞視: 無線
65. 糖/朱古力: 兩樣都好食架喎...
66. 老鼠愛大米/童話:童話
67. 元華/元秋: = =]
68. 周星馳/鄭中基: = =]
69. 金/銀: 銀
70. 他約我去迪士尼/夢中一吻: 他約我去迪士尼

關於你自己!
71. 叫咩名: simon
72. 幾多歲: 13= =]
73. 讀咩學校: KLC
74. 幾時生日: 17/12
75. 住邊度: 比個(天)同D(水)(圍)住左
76. 屋企有邊個: 5個人
77. 有冇養寵物: 冇咩愛心既
78. 屋企幾多部電視同電腦: 加埋兩部...
79. 距離你下次生日仲有幾耐: 嘩...過左冇耐
80. 屋企邊個你最信: 大家姐
81. 放學多數做咩: 千變萬化耶...
82. 返學同邊個一齊返: 家姐囉...
83. RECESS&LUNCH同邊個一齊: 想同邊個咪邊個囉/...
84. 多數幾點沖涼: 8點倒啦
85. 食飯呢: 8點幾啦
86. 幾耐食一次M記: 1月@1啦
87. KFC呢:2月@1啦
88. 屋企得你一個多數做咩: 開機
89. 幾耐溫一次書: 吾...考試咪溫囉
90. 幾耐冇喊過: OK近= ="

ENDING!
91. 做呢份問卷果時成日諗住既係邊個: 愛既人
92. 佢同你咩關係: 佢鍾意
93. 用四個字黎形容呢份問卷: 女仔做既?
94. 如果有十分. . 你比呢份問卷幾多分: 0分^O^嘩哈哈
95. 做呢份問卷果時聽緊邊幾首歌:一首...我呢d人好尊一嫁麻~就係上面個首啦
96. 做呢份問卷果時有冇邊個煩住你: 家姐...
97. 有冇睇緊電視: 冇啊...冇野睇
98. 做問卷之前做緊咩: 打緊字
99. 咁之後又會做咩: 一陣先知
100. 好喇!!你答哂喇. . 有咩感覺: 冇咩野./,/,..,/當練打字
刊登時間︰2006-01-29 03:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                                                                                     

 

 

 



hy1724
暱稱: ^~^
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-12
我等你.....
l aS t Day]..]]T he ...
2006-07-08
2006-07-05
文章分類
全部 (156)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 156
留言總數: 24
今日人氣: 18
累積人氣: 2841
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed