2006 年 1 月 9 日 星期一  |
Never frown,
even when you are sad,
because you never know who is
falling in love with your smile.
|
成日超多攪笑野^^  |
今朝返學啦...
係輕鐵到見到啊琴喎...
佢見到我好似見到食人族咁= ="
即刻另轉面...
一落車就行得勁快咁走左啦=o="
跟住返到去啦///
味做完功課呀...
算啦...
最尾都做得澈既^^
家政堂啦~
超攪笑啦...
唔知點講好= ="
總之整野既期間好多攪笑野^^
到小息啦...
突然之間醒起唔記得買飯= ="
走左入廁所打電話去買...
見到個高F.既人又係到傾電話- -"
到lunch重攪野...
太多攪笑野啦~
肥丘同兩個人攪到成手成腳都係一D不知明物體^^
笑死我...洗唔到...
跟住上中文堂個陣落左下面整...
但係就比個人走上黎搵鄭sir講野= ="
唔況係好野啦~
中文堂都係攪笑既...
又係笑足成堂^^
上次估唔到太陽能電筒既人又有機會啦^^
"有個細佬仔問一個博士話:點解美國要打伊拉克?
博士答:因為佢有大殺傷力武器囉。
細佬話:咁南韓都有大殺傷力武器啦~點解美國唔打南韓?
博士答:因為佢真係有大殺傷力武器= ="
本人就覺得聽落去唔係幾好笑既...但係有人解比你聽既時候就...
個果我唔記得左係南韓定北韓啦= ="
實際上都唔知係咪咁...
跟住英文堂我都覺得攪笑就真係幾攪笑啦^^
放左學有勁多野要做- -"
攪定左之後都應該4點幾啦= ="
去左打波^^
打完波返到屋企個下係成日最唔開心既時候...
我呀媽係咁係到同我嘈./..
佢講左勁大輪廢話...
講到尾都係想講唔比我放學打波...
問佢有咩問題...
佢答我條褲唔係日日洗...
超爆唔据呀!!!
大把人係咁打啦...
又唔係打到唔知時間...
我重見遲左小小...打左個電話返屋企喎!!!
根本就係佢唔講道理啦...
一星期除左星期六之外都已經只係打得一兩次...
有陣一次都冇呀....
咁都有問題呀...我話你個腦有問題就真既///
今日又見到好多人唔舒服呀...
祝你地快d好返啦~~~
|
| 刊登時間︰2006-01-09 08:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 156 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|