~^^~ J-entercom - KISS - MTV ~^^~

                         

 

       

2006 年 1 月 9 日  星期一   晴天

Never  frown,

 even when you are sad,

  because you never know who is
    
   falling in love with your smile.

 

成日超多攪笑野^^ 愉快

今朝返學啦...

係輕鐵到見到啊琴喎...

佢見到我好似見到食人族咁= ="

即刻另轉面...

一落車就行得勁快咁走左啦=o="

跟住返到去啦///

味做完功課呀...

算啦...

最尾都做得澈既^^

家政堂啦~

超攪笑啦...

唔知點講好= ="

總之整野既期間好多攪笑野^^

到小息啦...

突然之間醒起唔記得買飯= ="

走左入廁所打電話去買...

見到個高F.既人又係到傾電話- -"

到lunch重攪野...

太多攪笑野啦~

肥丘同兩個人攪到成手成腳都係一D不知明物體^^

笑死我...洗唔到...

跟住上中文堂個陣落左下面整...

但係就比個人走上黎搵鄭sir講野= ="

唔況係好野啦~

中文堂都係攪笑既...

又係笑足成堂^^

上次估唔到太陽能電筒既人又有機會啦^^

"有個細佬仔問一個博士話:點解美國要打伊拉克?

博士答:因為佢有大殺傷力武器囉。

細佬話:咁南韓都有大殺傷力武器啦~點解美國唔打南韓?

博士答:因為佢真係有大殺傷力武器= ="

本人就覺得聽落去唔係幾好笑既...但係有人解比你聽既時候就...

個果我唔記得左係南韓定北韓啦= ="

實際上都唔知係咪咁...

跟住英文堂我都覺得攪笑就真係幾攪笑啦^^

放左學有勁多野要做- -"

攪定左之後都應該4點幾啦= ="

去左打波^^

打完波返到屋企個下係成日最唔開心既時候...

我呀媽係咁係到同我嘈./..

佢講左勁大輪廢話...

講到尾都係想講唔比我放學打波...

問佢有咩問題...

佢答我條褲唔係日日洗...

超爆唔据呀!!!

大把人係咁打啦...

又唔係打到唔知時間...

我重見遲左小小...打左個電話返屋企喎!!!

根本就係佢唔講道理啦...

一星期除左星期六之外都已經只係打得一兩次...

有陣一次都冇呀....

咁都有問題呀...我話你個腦有問題就真既///

今日又見到好多人唔舒服呀...

     祝你地快d好返啦~~~

刊登時間︰2006-01-09 08:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                                                                                     

 

 

 



hy1724
暱稱: ^~^
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-12
我等你.....
l aS t Day]..]]T he ...
2006-07-08
2006-07-05
文章分類
全部 (156)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 156
留言總數: 24
今日人氣: 3
累積人氣: 2884
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed