KarRY,, hoLd咁耐,,
SOR哇...xp
規則,,
1. 比人點左ge患者請如實作答 (哦...- -)
2. 病人請搜尋5位患者,, 將病歷發揚光大,, xp
3. 必須到果5位病人ge病房點名,, (下...-3-)
4. 為左唔好令尼個偉大ge病歷表失傳,, 一定要傳落去!
好啦,, 而家正式開始...
1. 請問大名係...? 米,,
2. 係邊個傳張病歷表比你? KaRry,, -3-
3. 目前就讀ge學校? CCC MYC,,
4. 在貴校有響亮的名氣嗎? 你發夢啦...= =
5. 目前有喜歡的人嗎? 有,, =]
6. 咁你同佢咩關係? 邊個佢哇...-o-
7. 如果有一日, 你喜歡ge人同你告白, 你會點?
我會嚇死,, 因為佢係隻公仔...= ="
8. 你喜歡ge人係個點ge人? 都話左佢係公仔囉...
9. 如果你而家有件隱形斗篷, 而你好討厭ge人起你前面, 你會點?
我會扮鬼嚇佢...xp
10. 如果你喜歡ge人突然之間同你講佢係gay, 你會點?
都話左佢係公仔,, 唔係人囉...(救命...- -")
11. 你希望做白雪公主定係睡美人?
緊係睡美人啦,, 有得訓...xp
12. 覺得前世ge自己係咩? 下...-3-
13. 朝早起身, 第一件事係咩? 再訓過...= =
14. 日日都一定要做ge野係...? 呼吸,,
15. 下世想做蜘蛛俠定係人? 人...-o-
16. 你睇過最白痴ge卡通係咩? 痴線低低B,,
17. 最近發生最糗ge事係...? 唔好再提啦...
18. 贊成先上車後買飛定係先買飛後上車? WHAT...-o-
19. 你會選擇放假見唔到朋友定係上堂見到朋友?
姐係點哇...-3-
20. 推薦一首好聽ge歌... Janice ge歌全部都好聽...=]
21. 對你喜歡ge人講句野吧... hello,, - -
22. 最喜歡起邊? 自己間房,,
23. 最討厭係咩感覺? 討厭ge感覺...-3-
24. 第日想唔想有BB? 想,, =]
25. 最近成日哼邊首歌? 考試歌...= =
26. 最想同邊個尼個FRENCH KISS? o了...
27. FIRST KISS發生起幾歲? 唔記得啦,, - -"
28. 可以起多啦A夢ge百寶箱拎一樣野, 你會拎咩?
我好憎多啦A夢...-3-
29. 如果我跟你表白, 你會點? 嚇暈...>_________<"
好...我而家點點點點點...點哂全部人,, xdd