**>[]< i wAnt {CoMmenTz} >w<``

 



*thAt'S mE,,
 
暱稱: *傻,,米}]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

*cAlEndAr,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

♥換左新blog啦!!♥
♥Anime Evolution♥
*完啦..t ^ t
`spirit week..=]
嗚嗚...
*cMz,,
最近三個月尚無任何留言
*fDz,,

2008 年 6 月 9 日  星期一   晴天


冇心機 分類: 未分類

今日放假

但係心情差死啦

琴晚唔hapi

一早走左去訓

今日又同阿爸鬧交

超唔hapi

冇心機溫考試哇




2008 年 6 月 5 日  星期四   晴天


慢死啦,, 分類: 未分類

好多日冇打啦...超忙哇尼幾日...

禮拜日去左tammy屋企,,

佢屋企有隻狗...

叫力力,, (古古力)

*po番d相先...

*力力,, *力力,,

*企起梳fa,, xp                             *準備跳上尼啦...

*sit!

*力力,, SIT!

**********************************************************************

4 . 6 . 08

VA派番碗蛋烏冬番尼啦,,

好後悔冇即刻影番幅相...

*嗚嗚... 對唔住,, 我冇好好保護你...T^T

*已經盡力啦...

*盡量砌番佢未爛之前個樣出尼...嗚...

  

*我地一齊為尼碗烏冬默哀10秒...-3-

*********************************************************************

5 . 6 . 08

中默,,

{孔子}寫左做{子}...-o-

唉...

  

尼個禮拜好難捱,,

過得好慢...

可能係因為太多野做啦...

太近FINAL EXAM啦...




2008 年 6 月 2 日  星期一   晴天


*精神病院大點名,, -3- 分類: 未分類

KarRY,, hoLd咁耐,,

SOR哇...xp

  

規則,,

1. 比人點左ge患者請如實作答 (哦...- -)

2. 病人請搜尋5位患者,, 將病歷發揚光大,, xp

3. 必須到果5位病人ge病房點名,, (下...-3-)

4. 為左唔好令尼個偉大ge病歷表失傳,, 一定要傳落去!

  

好啦,, 而家正式開始...

1. 請問大名係...? 米,,

2. 係邊個傳張病歷表比你? KaRry,, -3-

3. 目前就讀ge學校? CCC MYC,,

4. 在貴校有響亮的名氣嗎? 你發夢啦...= =

5. 目前有喜歡的人嗎? 有,, =]

6. 咁你同佢咩關係? 邊個佢哇...-o-

7. 如果有一日, 你喜歡ge人同你告白, 你會點?

   我會嚇死,, 因為佢係隻公仔...= ="

8. 你喜歡ge人係個點ge人? 都話左佢係公仔囉...

9. 如果你而家有件隱形斗篷, 而你好討厭ge人起你前面, 你會點?

   我會扮鬼嚇佢...xp

10. 如果你喜歡ge人突然之間同你講佢係gay, 你會點?

    都話左佢係公仔,, 唔係人囉...(救命...- -")

11. 你希望做白雪公主定係睡美人?

    緊係睡美人啦,, 有得訓...xp

12. 覺得前世ge自己係咩? 下...-3-

13. 朝早起身, 第一件事係咩? 再訓過...= =

14. 日日都一定要做ge野係...? 呼吸,,

15. 下世想做蜘蛛俠定係人? 人...-o-

16. 你睇過最白痴ge卡通係咩? 痴線低低B,,

17. 最近發生最糗ge事係...? 唔好再提啦...

18. 贊成先上車後買飛定係先買飛後上車? WHAT...-o-

19. 你會選擇放假見唔到朋友定係上堂見到朋友?

     姐係點哇...-3-

20. 推薦一首好聽ge歌... Janice ge歌全部都好聽...=]

21. 對你喜歡ge人講句野吧... hello,, - -

22. 最喜歡起邊? 自己間房,,

23. 最討厭係咩感覺? 討厭ge感覺...-3-

24. 第日想唔想有BB? 想,, =]

25. 最近成日哼邊首歌? 考試歌...= =

26. 最想同邊個尼個FRENCH KISS? o了...

27. FIRST KISS發生起幾歲? 唔記得啦,, - -"

28. 可以起多啦A夢ge百寶箱拎一樣野, 你會拎咩?

     我好憎多啦A夢...-3-

29. 如果我跟你表白, 你會點? 嚇暈...>_________<"

 好...我而家點點點點點...點哂全部人,, xdd



« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 90 | »