**>[]< i wAnt {CoMmenTz} >w<``

 



*thAt'S mE,,
 
暱稱: *傻,,米}]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

*cAlEndAr,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

♥換左新blog啦!!♥
♥Anime Evolution♥
*完啦..t ^ t
`spirit week..=]
嗚嗚...
*cMz,,
最近三個月尚無任何留言
*fDz,,

2008 年 5 月 21 日  星期三   晴天


{死緊,,} 分類: 未分類

咁耐冇打,, 抱歉抱歉...

話咁快就Day A啦,,

BRIDGE TO TERABITHIA...(好似係咁串...-o-)

冇睇過就上堂啦...

尼兩堂英文真係易過,,

睇movie,,

雖然真係超低能同無聊,,

但係睇到個女仔瓜左,,

跟住個男仔喊到死死下果度,,

我差d喊左出尼...-3-

(好采忍得住姐...- -")

聽日music EXAM啦,,

死死死...下學期唱過d咩歌我都未搞清楚,,

聽日點考試...= =

仲要晨早流流唱歌,,

簡直攞命!

HE project聽日要present啦...

份script都未搞掂...-3-

仲要做樂理,,

超多野做哇救命...

聽日仲唔死?!




2008 年 5 月 18 日  星期日   晴天


*可惡! 分類: 未分類

琴晚真係激死我,,

睇戲坐定定一陣姐,,

隻蚊洗唔洗咁狗,,

咬我成3大啖哇?!

痕死我啦真係!!!

我最憎就係d蚊架啦...!!!

煩爆囉佢地!

好采查左d野,,

今朝起身果陣好番d...

如果唔係我死左去算...

而家左邊隻大比已經紅左4達啦,,

可惡...




2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天


`眼殘,, 分類: 未分類

如果晚晚都咁搞法,,

我真係眼殘架啦...

琴晚2點幾先訓哇...

今日超眼訓哇...-3-

尼排都冇尼精神,,

睇尼我要訓番10幾個鐘先得...

唉...今日派左GE啦...

失敗...T^T

第一頁失左好多分,,

我唔制哇!!!

點解我唔花多d時間溫vocab哇...?!

嗚...次次都衰vocab...= =

放學番mat子,,

超悶哇...

睇漫畫,, sms...-o-

4點放人,, 人地岩岩踢完場波,,

岩岩冇得睇...- -"

今日勁多功課,,

睇尼要眼殘成個禮拜啦...>________<"

*不敢追問,, 不想傷害,,

 唯有放棄,,



« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 90 | »