MySpace Music Playlist at MixPod.com
終於搞掂左GEOG PROJECT啦!
*唔講咁多, 煲{鬥牛}!
今朝班主任堂, 傾班會活動......
諗住係EASTER搞BBQ, 去唔去好呢?
HEC整什麼什麼doughtnut, 但係中文係解{蔥油餅}......-o-
ZAZA冇帶野, 佢負責切蔥, 我同阿DAN一組......-3-
傻下傻下竟然有9分, 可惜, 我係唔食蔥的......= =
結果將佢比左jimmy同eric, 希望聽朝仲見到佢地啦......xp
LUNCH之後勁眼訓勁殘勁辛苦, 除左PHY......xdd
PHY堂趕功課喎, 緊係零舍精神啦!
我放棄左剪報, 交左essay, 咁就欠左一次啦嗚......T^T
放學同jimmy食糖水+買筆, 整整下成5點......- -"
番到屋企3都未換就攤起張床度訓左, 發埋夢,,
跟住10分鐘之後自動醒番, 跟住換3, 再訓過......-o-
冇法啦我太勀啦! (以後唔敢無聊冇野做都3點幾先訓啦......= =)
*喂喂而家我幫你, 你仲求求其其當做左野就算,,
個ppt叫你改, 你就轉字體, 轉大小算,,
又叫我改script, 我真係唔知點改囉!
個ppt而家又推比我, 話唔得閒, 我都唔得閒啦!
你唔想捱夜, 我都唔想, 但係問題係而家你想改唔係我想改,,
你少野講我夠係囉! 我地組成7個人你想點喎, 唔通可以好似英文project咁咩,,
都係聽jimmy講, 當收唔到封e-mail算!
今朝番到去學校停電哇, 好玩!
(可惜我地課室冇事......-o-)
d FORM,, 5要考試, 我地又要調課室啦......-3-
點知調左課室冇幾耐就有番電啦......(玩野哇係咪哇?!)
Lunch搞PBL, FINAL REHEARSAL! 我同apriL都餓死啦......- -"
放人之後沖落canteen, 食左個幾個字ge LUNCH......
lunch之後中文堂睇{孔明借箭}, d人笑得好奸......= ="
跟住英文堂又quiz DOLPHIN MUSIC, 個個都中哂招......xdd
(miss or好奸哇......xp)
放學終於present啦, 我出到去好驚......>__________<"
為左令人地睇唔出我震, 我企得好辛苦!
HOWEVER, to conclude, 都唔算好差......- -"
番到屋企成6點幾, 食完飯先開始做功課......
結果到目前為止, 我靜係做左VA一樣功課(仲係要遲交的)......-3-"
哇! d畫畫左成幾個鐘, 眼花啦救命!
死啦! MAT子, HIST ESSAY, 剪報......我放棄啦! - -"
*今晚煲唔到鬥牛哇嗚......T^T