**>[]< i wAnt {CoMmenTz} >w<``

 



*thAt'S mE,,
 
暱稱: *傻,,米}]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

*cAlEndAr,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

♥換左新blog啦!!♥
♥Anime Evolution♥
*完啦..t ^ t
`spirit week..=]
嗚嗚...
*cMz,,
最近三個月尚無任何留言
*fDz,,

2008 年 3 月 2 日  星期日   晴天


倒錢落海... 分類: 未分類

今朝好早起身番早堂哇, 約左人, 估唔到我係最早到果個......= =

今次講道ge係果個好搞笑ge牧師, 好hapi......=]

跟住仲有高皓正ge分享, 雖然已經係第二次, 但係難得呢!

完左就同tammy行街買野, 掃多次貨, 倒錢落海哇!

兩個禮拜內竟然洗左6百幾, 就尼自己都嚇親自己......-o-

終於買左果對我發夢見到ge鞋啦......xdd

番到屋企勀死左, 行到腳痛哇!

趕功課, mat子第一條已經唔識做......= ="

貝書貝死我哇! 好難貝哇變態的! 成篇野都係生字!!!

聽朝應該可以番番3A課室啦, 好開心, 但係又要唔慣一排啦......>_______<"




2008 年 2 月 28 日  星期四   晴天


犀利! 分類: 未分類

哇卡聽日parents' day, 放假哇!

朝早FORM 5{吾在銘賢}, 好感人哇......T^T

上晝果三堂都唔洗上哇, SKIP左eng同HIST!*

小息之後home E哇, 整個信袋整到我痴線!

搞左成堂, 集齊人馬, 都引唔到底線......-3-

我地輸左比條線......可惡!

Lunch食冷MIn, 好似好耐冇去食啦......xd

之後phy堂要多謝miss TSE比時間我地做功課......XP

hist ESSAY放學前趕得切哇, 今次夠字啦掛......xdd

放學之後有得睇波, 有Jimmy同pizza喎, 點都十卜下佢地啦......=]

3A VS 3D, 意外地贏波哇! YO!

(雖然用左d賤招......= =)

完左之後同jimmy去又一, 張KFC優惠卷今日過期哇......

去PAGE ONE搵書, 失敗哇, 下次再搵過!

跟住番屋企食飯, 比工人話我遲番屋企......-3-

今晚可以勁hea, 跟住勁訓啦哇卡!



[{L}]chAnge tHe wOrld! 分類: 未分類

今日好勀哇, 超眼訓......

EPA miss終於放假啦, 尼左個好溫柔ge代課阿sir......xd

music堂d歌好悶哇, 差d訓著哇!

中史趕作業, 點知佢今日偏唔對......= =

Eng present哇, 超無奈囉......

放學hea左陣先走, 尼排好鐘意hea哇......xd

多謝哥仔送ge{L}change the world哇! 好鐘意......=]

*難道我做什麼都提不起精神了嗎...?! 我無藥可救啦......= =



« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 90 | »