哇卡聽日parents' day, 放假哇!
朝早FORM 5{吾在銘賢}, 好感人哇......T^T
上晝果三堂都唔洗上哇, SKIP左eng同HIST!*
小息之後home E哇, 整個信袋整到我痴線!
搞左成堂, 集齊人馬, 都引唔到底線......-3-
我地輸左比條線......可惡!
Lunch食冷MIn, 好似好耐冇去食啦......xd
之後phy堂要多謝miss TSE比時間我地做功課......XP
hist ESSAY放學前趕得切哇, 今次夠字啦掛......xdd
放學之後有得睇波, 有Jimmy同pizza喎, 點都十卜下佢地啦......=]
3A VS 3D, 意外地贏波哇! YO!
(雖然用左d賤招......= =)
完左之後同jimmy去又一, 張KFC優惠卷今日過期哇......
去PAGE ONE搵書, 失敗哇, 下次再搵過!
跟住番屋企食飯, 比工人話我遲番屋企......-3-
今晚可以勁hea, 跟住勁訓啦哇卡! |