**>[]< i wAnt {CoMmenTz} >w<``

 



*thAt'S mE,,
 
暱稱: *傻,,米}]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

*cAlEndAr,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

♥換左新blog啦!!♥
♥Anime Evolution♥
*完啦..t ^ t
`spirit week..=]
嗚嗚...
*cMz,,
最近三個月尚無任何留言
*fDz,,

2008 年 1 月 16 日  星期三   晴天


英文英文英文...=] 分類: 未分類

今朝正常番去考試, 計劃成功......=]

今日考英文comp同listening, 好岩我胃口呢!

Comp作左第二題, 關於移民揀學校的,,

可能係有感而發, 好易寫......=]

不過搞到我做完, 數完字, 仲有成半個鐘靜......=3="

訓下覺, 望下個鐘, 前前後後double check左篇文n次, 超悶呢......= =

小休果陣比jimmy蝦, 搞到我又比人杯葛......T^T

Listening果陣去hall, 今次坐番個正常ge位啦......xd

前面果d幾易, 不過後面寫文果度得20分鐘, 時間到前5秒岩岩做哂, 好險......= ="""

考完同eric&jimmy食野......

行到去間野度原來冇開......(玩野嗎?!)

調頭行果陣見到阿哥同班長令仔佢地, 好surprise......= ="

佢地話,, "我地起學校開始一路起你後面喎, 你唔知咩??"......超o囉......= =

我d第6感真係......唉......(算,, 我還是省點兒吧......- -)

Jimmy話今日要番屋企溫書, 叫極佢都唔肯陪我行街街hea, 可惡!

結果番屋企換3, 跟住出去驗血......

好驚呢! d人都話好痛......>___________<"

不過去到抽血果陣原來冇咩野, 唔係人地話咁痛的......呼!

但係搭地鐵果陣發覺開始有d問題, 暈暈地, 唔係幾企得穩......

番到屋企狂食高糖食物, 如果唔係血糖低得制就真係會暈......- -

聽日考英文, 雖然尼科我比較有信心, 但係......

番到屋企先發覺原來我連書都冇拎番尼溫......OMG!

我今晚唯有溫住第d科先啦......但係大家要繼續加油哇~~




2008 年 1 月 15 日  星期二   晴天


------------------------- 分類: 未分類

sor的,, 唔想打......

  




2008 年 1 月 14 日  星期一   晴天


考試第一日,, 死左...-3- 分類: 未分類

今日係大家等左好耐ge考試第一日!!!

考我最最最最最唔掂ge中文......T^T

份卷超變態哇!!! 好多唔識......

中文我不嬲都冇咩期望ga la, 但係今次真係好驚合格不保哇......>______<"

今朝番去同bobo姐打招呼, 點知佢嬲, 跟住好大聲咁話"ESME!!! 你XXXX......!!!"

可能係我ge打招呼方式太特別啦, 激嬲左佢......= =

後來佢sd個sms比我同我say sor先知原本佢心情唔好......

我唔知哇, sor sor的......XP

今日番到屋企煲鬥牛, 開始有d慘慘地......=3=

惡吻2冇心機煲哇, 悶悶的......= ="

都唔知點解d人咁鐘意惡吻2......(鐘意惡吻2的人唔好怪我直言哇,, sor的......)

最後聽聽下歌都係忍唔住走左去訓, 好采今次冇一訓訓6個鐘姐......= =

聽日考中作, 都係死緊......-3-"

我又詞彙貧乏, 又詞不達意, 合格都算偷笑啦......

大家考試加油啦~~

*有心臟病同情緒問題ge人千其唔好right click哇!!!   xdd



« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 90 | »