今朝正常番去考試, 計劃成功......=]
今日考英文comp同listening, 好岩我胃口呢!
Comp作左第二題, 關於移民揀學校的,,
可能係有感而發, 好易寫......=]
不過搞到我做完, 數完字, 仲有成半個鐘靜......=3="
訓下覺, 望下個鐘, 前前後後double check左篇文n次, 超悶呢......= =
小休果陣比jimmy蝦, 搞到我又比人杯葛......T^T
Listening果陣去hall, 今次坐番個正常ge位啦......xd
前面果d幾易, 不過後面寫文果度得20分鐘, 時間到前5秒岩岩做哂, 好險......= ="""
考完同eric&jimmy食野......
行到去間野度原來冇開......(玩野嗎?!)
調頭行果陣見到阿哥同班長令仔佢地, 好surprise......= ="
佢地話,, "我地起學校開始一路起你後面喎, 你唔知咩??"......超o囉......= =
我d第6感真係......唉......(算,, 我還是省點兒吧......- -)
Jimmy話今日要番屋企溫書, 叫極佢都唔肯陪我行街街hea, 可惡!
結果番屋企換3, 跟住出去驗血......
好驚呢! d人都話好痛......>___________<"
不過去到抽血果陣原來冇咩野, 唔係人地話咁痛的......呼!
但係搭地鐵果陣發覺開始有d問題, 暈暈地, 唔係幾企得穩......
番到屋企狂食高糖食物, 如果唔係血糖低得制就真係會暈......- -
聽日考英文, 雖然尼科我比較有信心, 但係......
番到屋企先發覺原來我連書都冇拎番尼溫......OMG!
我今晚唯有溫住第d科先啦......但係大家要繼續加油哇~~