**>[]< i wAnt {CoMmenTz} >w<``

 



*thAt'S mE,,
 
暱稱: *傻,,米}]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

*cAlEndAr,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

♥換左新blog啦!!♥
♥Anime Evolution♥
*完啦..t ^ t
`spirit week..=]
嗚嗚...
*cMz,,
最近三個月尚無任何留言
*fDz,,

2008 年 1 月 7 日  星期一   晴天


救命...>w<" 分類: 未分類

今朝一番到去就話要交果個什麼利是封設計比賽, 嚇瓜我......= =

跟住第一堂就要Eng individual presentation, 不過輪唔到我......= ="

跟住果堂RSC就要寫份100字ge功課, 仲要交果陣先知原來要計分......OMG!

小息之後ge PE仲慘, 跑9分鐘!!!

痴左線, 隻腳好似行唔郁咁......X[

終是下晝果D堂就全部受PE堂影響, 攰死......!!!

放學陪jimmy去佐敦, 佢又要番英文......

番到屋企隻腳痺哂, 沖完熱水涼先好d!

救命! 聽日仲要中文test同music exam, 死緊......>______<"




2008 年 1 月 6 日  星期日   晴天


=] 分類: 未分類

今日禮拜日, 又要晨早起身整早餐......-o-"

番教會因為細佬, 搞到遲到......= =

跟住lunch去左又一, 要同阿爸同細佬行街街......

超無奈, 我地鐘意睇ge野好大分別, 根本就唔岩key......

好采我auntie之後同我行左陣, 如果唔係我就行完等於冇行......= =

由於時間關係, 今次收穫唔多......T^T

行完街去睇戲, 魔幻羅盤......xd

其實都上左一排, 之前諗住聖誕睇的, 但係結果都係冇, 所以今日睇番......= =

同埋auntie個bf一齊睇, 做左個大大大電燈膽......xd

食左好多爆谷, 超熱氣!!! 我諗今次茶幾多野都冇用ga la......= =

夜晚又去左始創, 同阿婆阿公食飯......

番到屋企要溫書, physics始終唔係好明, 苦惱中......

回想起小學果陣考試都係兩個禮拜前開始溫書, 而家真係覺得自己好懶......= =

唔得!!! 考完試之後我要日日溫書!!! (希望今次唔好得個講字la......= =)




2008 年 1 月 3 日  星期四   晴天


好耐冇打啦... 分類: 未分類

哇卡! 好耐冇打qooza la, sor的......

其實我係有理由ge......懶!......- -"

尼排天氣凍左好多, 我d手手腳腳都結哂冰咁, 彊哂......-o-

今日Eng vocab quiz, mat子quiz同bio quiz,,

三科都死哂......= ="

聽日要影班相, 超白痴的......

就尼考試la, 但係我靜係掂過bio同mat子......死緊......= =



« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 90 | »